Jump to content
CvGaming

BAN REQ J.BLANE


DompaN
 Share

Recommended Posts

     Name: [NATO] DompaN

        Offender-Name: [A.P.D] j.blane 

        Date: 2016-09-06

        Reason: det var så att jag såg att j.blane hade krockat i ett träd. Jag stannar för att prata med han då skriker han "kommer du närmare så skjuter jag" och jag backar sen skriker han massa saker som jag inte hör för att jag står bakom min truck och han bakom sin bil. Sen tar jag hur skit mkt skott och efter ett tag så tar jag upp händerna och skriker "jag har händerna över huvet" han fortsätter skjuta men missar alla skott, sen skjuter marple mig i huvet. jag har snackat med marple och han sa "jag peppra igenom en buske och jag såg inte ens dig". anledningen till vrf denna hamnar på j.blane är för att jag skriker jag har händerna över huvet men han skjuter ändå. och bracket säger bara att han sköt för att jag siktade vapen på han. men jag stog bakom trucken vilket betyder att jag omöjligt kan sikta vapen på han. jag vet att jag gjorde de ibörjan men han började ju skjuta när jag "siktade" vapen på han men jag gjorde ju inte det när han börjar skjuta. drf vill jag ha refound och jag vill nt att bracket ska svara på min ban req. hej 

Link to comment
Share on other sites

Du uppfattar till och med det som en engage, och då helin fuckar för dig så du inte hör vad jag säger så säger jag sätt dig i din bil och kör iväg annars kommer jag att skjuta, du uppfattar det som en engage och drar inte iväg och försöker få mig bannad för detta???

 

Har tyvärr inget eget på video då jag inte spelade in. Hörde inte att du sa att du tog upp händerna och såg dig inte då du var skymd bakom din skåpbil.

 

Här har du ett annat tips, om du har svårt att höra personer i direct communications, gå då in på Options, sound, och höj voice, så du hör vad folket du ska slåss/engagea mot säger.

Edited by J. Blane
Link to comment
Share on other sites

Just now, J.Cartello said:

''Jag hör inte vad du säger'' Mutea teamspeak nästa gång så hör du honom klart och tydligt...

du har inget med detta o göra. hej då

 

Just now, J. Blane said:

Du uppfattar till och med det som en engage, och då helin fuckar för dig så du inte hör vad jag säger så säger jag sätt dig i din bil och kör iväg annars kommer jag att skjuta, du uppfattar det som en engage och drar inte iväg och försöker få mig bannad för detta???

 

Har tyvärr inget eget på video då jag inte spelade in. Hörde inte att du sa att du tog upp händerna och såg dig inte då du var skymd bakom din skåpbil.

 

Här har du ett annat tips, om du har svårt att höra personer i direct communications, gå då in på Options, sound, och höj voice, så du hör vad folket du ska slåss/engagea mot säger.

jag har det på högsta och om eran helikopter gör så jag inte hör så e de erat fel INTE MITT. jag frågade om det var en engage jag sa aldrig att du engagea mig. du kanske ska fixa micen så hör jag dig nästa gång. och de e kul hur bracket sa att du hade sagt "jag har blivigt engagead" och då trodde marple de, och sköt mig. 

 

jag har inget emot bracket de e inte drf jag skriver att jag inte vill att han ska svara de e bara för jag har hört hans svar och de lär ju bli samma här. :)       srry om jag värkar arg men e bara trött på sånt skit

Link to comment
Share on other sites

Just now, Bachne said:

Hej!

Jag måste bara ställa frågan.

Ifall du nu inte hör vad Blane säger. Hur satan ska han höra vad du säger? @DompaN

Kommer med svar inom kort!

//Bachne

du har rätt i det du säger. men jag sköt aldrig ett enda skott vrf då skjuter han på mig?

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, DompaN said:

du har rätt i det du säger. men jag sköt aldrig ett enda skott vrf då skjuter han på mig?

Min engage, som du inte hör för helikoptern samt dina vänner i ts pratar. Det du inte uppfattar är jag som säger "Sätt dig i din bil och kör iväg annars kommer jag öppna eld." Då jag väntade några sekunder för respons och ingen kom så öppnade jag eld.

Link to comment
Share on other sites

Dåså!

Men som jag nämnde tidigare. I detta fallet är det svårt då ni tydligen inte hör varandra. Just i din video hör man att han säger något inte riktigt vad exakt då. (Andra gången dvs). Jag kan nästan garantera dig att du i framtiden kommer höra betydligt enklare om du kan fixa en HotKey på TS så du kan muta dina polare då deras munnar verkar gå i 1. 

Sedan är jag inte riktigt helt säker på vad du vill ha ut med J.Blane i denna situationen. INte helt hundra varför du vill att han ska bli bannad.

Vilket fall som helst kommer jag att declina denna banrequesten är det så att du har några frågor är du mer än välkommen och kontakta mig på TS eller dylikt.

//Bachne

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.