Jump to content
CvGaming

Hitem - Administrator!


Mr GW
 Share

Recommended Posts

Hitem is now Administrator

 

 

Hello!

I would like to inform you all that Hitem is now Administrator.
He will help you out with arma 3 related stuff just like I do.
The last few weeks Hitem have made a huge effort to help out the server, alot of things that player doesn't see.

 

Here are a few examples of what he is working with.

 

 

  • Map Editing ( every object on the map )
     
  • Bug fixes
     
  • Optimizing the database
     
  • Developing new features
     
  • Helping out with the forum

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

About time you join us.

 

Welcome to the Administration Hitem!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Thank you very much good sir!

 

Let me thank you all with this picture:

635322808587769899.jpg

 

 

Lets live long and prosper. Lets keep the server clean of the filth and dont be shy typing to me.

If i dont reply instantly, have patient. Some of the sql/server related things takes hours to fix!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Tjo hej och hallå.

Normalt postar jag alltid på Engelska, eller så ofta det går ;), men jag valde att ta detta på Svenska!
Jag har pratat med samtliga i adminteamet och jag har bestämt mig för att kasta in ena vanten på hyllan och avveckla min verksamhet inom Arma Altis Life.
 
Eftersom det just nu sker lite nya tuffa grejer så vill jag vara övertydlig med all information och börja med följande:
Min nedtrappning har inget att göra med att Hysteria har blivit moderator nyligen (för att eliminera alla konspirationsteorier) eller att vi fått in en ny kodare, det är snarare något jag tyckte va positivt. Att få in drivna personer som en energiboost är alltid bra och en aktiv kodare är guld värt!
 
Ni undrar givetvis varför nu när vi äntligen har en aktiv kodare och ny energi. Ekvationen är tyvärr väldigt simpel.
Även om jag nu hade älskat att fortsätta på den nivå jag gör så är det tyvärr inte möjligt längre.
Verkligheten kommit ifatt mig, skaffat lägenhet ihop med min flickvän och jag har fått nys om att jag ej kan jobba hemifrån mer (skall jobba inne på kontoret). Detta betyder att jag inte längre kan sitta 5-16 timmar per dag (har nog snittat på 10) och jag är lite 110% eller inte alls. Och kan jag inte längre investera den tid jag gjort så blir det att mitt intresse svalnar och då passade det just nu att varva ner och låta dom nya personerna kämpa och göra förändringar till CvGamings Altis Life experience samt ta över mitt arbete med battleye, serverdrift, mapediting och liknande!
 
Och givetvis inte ;), jag slutar inte tvärt av. Det enda jag har som intresse är ju för CvG att blomstra, även i framtiden och jag går inte heller till någon annan community.
Om jag kommer att spela Arma 3 så kommer det givetvis vara på CvGaming!
 
Anyways, det finns givetvis tusen andra saker jag vill ha sagt och det finns även tusen andra saker som jag glömt, det har ju trotts allt var en jäkla resa där vi räddat servern många ggr (allt från performance till chain-servercrasher) till att ha planer på en sekundär server pga trycket under vissa perioder. Fullpop 90 (limit på servern var ju 75, sedan 80 om ni minns). Medlemsantalet på forumet har exploderat och även antal unika spelare på vår server. Minns inte vad Kebre sa för siffror exakt men det är fortfarande ett väldigt tryck! och givetvis massa andra goda minnen.
 
Jag kan skriva en lång lista med alla jag vill tacka givetvis, men tänkte hålla det lite kort och koncist:
Dolphin, Vic, Rasmus och Afriel - tack för alla spelupplevelser!
Gw - tack för alla sena kodarnätter, har känts bra när vi knäckt problem!
Och givetvis tack till alla som spelar/kämpar för CvG! Mycket uppskattat :)
 
Over and out!
 
19oMyTw.png
Link to comment
Share on other sites

 

Tjo hej och hallå.

Normalt postar jag alltid på Engelska, eller så ofta det går ;), men jag valde att ta detta på Svenska!
Jag har pratat med samtliga i adminteamet och jag har bestämt mig för att kasta in ena vanten på hyllan och avveckla min verksamhet inom Arma Altis Life.
 
Eftersom det just nu sker lite nya tuffa grejer så vill jag vara övertydlig med all information och börja med följande:
Min nedtrappning har inget att göra med att Hysteria har blivit moderator nyligen (för att eliminera alla konspirationsteorier) eller att vi fått in en ny kodare, det är snarare något jag tyckte va positivt. Att få in drivna personer som en energiboost är alltid bra och en aktiv kodare är gult värt!
 
Ni undrar givetvis varför nu när vi äntligen har en aktiv kodare och ny energi. Ekvationen är tyvärr väldigt simpel.
Även om jag nu hade älskat att fortsätta på den nivå jag gör så är det tyvärr inte möjligt längre.
Verkligheten kommit ifatt mig, skaffat lägenhet ihop med min flickvän och jag har fått nys om att jag ej kan jobba hemifrån mer (skall jobba inne på kontoret). Detta betyder att jag inte längre kan sitta 5-16 timmar per dag (har nog snittat på 10) och jag är lite 110% eller inte alls. Och kan jag inte längre investera den tid jag gjort så blir det att mitt intresse svalnar och då passade det just nu att varva ner och låta dom nya personerna kämpa och göra förändringar till CvGamings Altis Life experience!
 
Och givetvis inte ;), jag slutar inte tvärt av. Det enda jag har som intresse är ju för CvG att blomstra, även i framtiden och jag går inte heller till någon annan community.
Om jag kommer att spela Arma 3 så kommer det givetvis vara på CvGaming!
 
Anyways, det finns givetvis tusen andra saker jag vill ha sagt och det finns även tusen andra saker som jag glömt, det har ju trotts allt var en jäkla resa där vi räddat servern många ggr (allt från performance till chain-servercrasher) till att ha planer på en sekundär server pga trycket under vissa perioder. Fullpop 90 (limit på servern var ju 75, sedan 80 om ni minns). Medlemsantalet på forumet har exploderat och även antal unika spelare på vår server. Minns inte vad Kebre sa för siffror exakt men det är fortfarande ett väldigt tryck! och givetvis massa andra goda minnen.
 
Jag kan skriva en lång lista med alla jag vill tacka givetvis, men tänkte hålla det lite kort och koncist:
Dolphin, Vic, Rasmus och Afriel - tack för alla spelupplevelser!
Gw - tack för alla sena kodarnätter, har känts bra när vi knäckt problem!
Och givetvis tack till alla som spelar/kämpar för CvG! Mycket uppskattat :)
 
Over and out!
 
19oMyTw.png

 

Tack för din tid och allt du har gjort för Cv-G!

 

I will miss having you around bubbis!  :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hitem kommer sakna dig !
Vill tacka för din tid och allt arbete du har gjort ! Många som inte förstår vilket arbete du har lagt ner på denna servern och vilka grymma resultat du har skapat !

YOU ARE A TRUE LEGEND ! :wub:

 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.