Jump to content
CvGaming

en åsikt


DompaN
 Share

Recommended Posts

Just now, DompaN said:

jag tycker att man ska kunna fasttravla. heej

Inte för att vara dryg eller ngt... Men vrf lägger du upp såna här efterblivna trådar?. Om du nu ska skriva att du har en åsikt utveckla ditt skrivande istället för att bara skriva 7 ord.. 

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, J.Cartello said:

Inte för att vara dryg eller ngt... Men vrf lägger du upp såna här efterblivna trådar?. Om du nu ska skriva att du har en åsikt utveckla ditt skrivande istället för att bara skriva 7 ord.. 

okej efter som att goatis ville veta vad vi ville så skrev jag ett par snabba ord för jag skulle in o spela. jag tror han ffattar att jag inte orkar åka tvärsöver hela mappen för ett medkit

 

50 minutes ago, Goatis said:

+1 det tycker jag med! Jag förstår inte varför inte han som kodar inte fixar det......

aa jag fattar inte vad han håller på med ;) 

Link to comment
Share on other sites

Just now, DompaN said:

okej efter som att goatis ville veta vad vi ville så skrev jag ett par snabba ord för jag skulle in o spela. jag tror han ffattar att jag inte orkar åka tvärsöver hela mappen för ett medkit

 

aa jag fattar inte vad han håller på med ;) 

Behöver inte åka crossmap för medkit bara åk till en mack så är det bara att köpa

Link to comment
Share on other sites

Just now, Lindegren said:

du är inte smart du det kan man ju redan #helikopter ;) haha

Sluta argumentera mot mig! Har gett min åsikt och behöver inte utveckla på något sätt. Nyanserade och konstruktiva argumenterande texter är för töntar.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.