Jump to content
CvGaming

Ta över Cvg youtube spellistan?


Vpswede
 Share

Recommended Posts

Som några vet så är jag inte aktiv på denna server längre och undrar om det är någon som vill ta över CVG spellistan jag gjorde för ett tag sen, Skicka PM eller skriv i kommentarerna så säger jag hur du får tillgång att ändra i den

 

Link to comment
Share on other sites

Nu när du ändå är här och skriver kan jag passa på att be er att ta bort allt i eran mission som kommer från oss. dvs "Deposit All", "Bandit", "cvg_cash" mm. Sen kanske ni skulle fixa era buggar så ni inte fyller era spelares loggar med error meddelanden och skräp! 

e3b0535f98c697cbb31d6812bf50e33d.png

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Goatis said:

Nu när du ändå är här och skriver kan jag passa på att be er att ta bort allt i eran mission som kommer från oss. dvs "Deposit All", "Bandit", "cvg_cash" mm. Sen kanske ni skulle fixa era buggar så ni inte fyller alla spelares loggar mer error meddelanden och skräp! 

e3b0535f98c697cbb31d6812bf50e33d.png

1alwyj.jpg

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Goatis said:

Nu när du ändå är här och skriver kan jag passa på att be er att ta bort allt i eran mission som kommer från oss. dvs "Deposit All", "Bandit", "cvg_cash" mm. Sen kanske ni skulle fixa era buggar så ni inte fyller alla spelares loggar mer error meddelanden och skräp! 

e3b0535f98c697cbb31d6812bf50e33d.png

Harakiri korvgubben vet inte vad du snackar om men dauum :>

 

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Goatis said:

Nu när du ändå är här och skriver kan jag passa på att be er att ta bort allt i eran mission som kommer från oss. dvs "Deposit All", "Bandit", "cvg_cash" mm. Sen kanske ni skulle fixa era buggar så ni inte fyller alla spelares loggar mer error meddelanden och skräp! 

e3b0535f98c697cbb31d6812bf50e33d.png

Du är Gud

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Goatis said:

Nu när du ändå är här och skriver kan jag passa på att be er att ta bort allt i eran mission som kommer från oss. dvs "Deposit All", "Bandit", "cvg_cash" mm. Sen kanske ni skulle fixa era buggar så ni inte fyller alla spelares loggar mer error meddelanden och skräp! 

e3b0535f98c697cbb31d6812bf50e33d.png

+1 fyfan vad pinsamma dom e haha xD

Link to comment
Share on other sites

Ok, jag förstår. Det var inte jag som gjorde servern så vet inte exact vad du pratar om Goatis. Jag ansåg mig fortfarande vara en del av CVG communityn men inte arma 3 servern men tydligen går inte det, jag höll inte med valet som CVG gjorde att gå över till Tanoa och då fick jag reda på att några jag kände hade gjort en server och det lät roligt att få vara med och bygga upp en community och lära känna nya personer. 
Men tydligen är inte det fallet, bara för att jag väljer att ta avstånd ifrån CVGs arma server så ska jag bli hatad? Jag la upp den här för jag tänkte att det skulle vara roligt att ha den uppdaterad då jag inte har den tiden att lägga in massa klipp, Jag tycker verkligen om CVG det har många bra arma 3 spelare och många roliga personer som jag har lärt känna och jag tycker det är skit tråkigt att det ska bli såhär bara för jag inte höll med några val CVG gjorde och ville testa något nytt.

Jag la upp denna post och skrev " så är jag inte aktiv på denna server längre " för att inte starta någon skit om vi och dom eller liknande.

Tycker det är jätte tråkigt att det ska bli såhär men tydligen blev det så.

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Vpswede said:

Ok, jag förstår. Det var inte jag som gjorde servern så vet inte exact vad du pratar om Goatis. Jag ansåg mig fortfarande vara en del av CVG communityn men inte arma 3 servern men tydligen går inte det, jag höll inte med valet som CVG gjorde att gå över till Tanoa och då fick jag reda på att några jag kände hade gjort en server och det lät roligt att få vara med och bygga upp en community och lära känna nya personer. 
Men tydligen är inte det fallet, bara för att jag väljer att ta avstånd ifrån CVGs arma server så ska jag bli hatad? Jag la upp den här för jag tänkte att det skulle vara roligt att ha den uppdaterad då jag inte har den tiden att lägga in massa klipp, Jag tycker verkligen om CVG det har många bra arma 3 spelare och många roliga personer som jag har lärt känna och jag tycker det är skit tråkigt att det ska bli såhär bara för jag inte höll med några val CVG gjorde och ville testa något nytt.

Jag la upp denna post och skrev " så är jag inte aktiv på denna server längre " för att inte starta någon skit om vi och dom eller liknande.

Tycker det är jätte tråkigt att det ska bli såhär men tydligen blev det så.

 

Det är inte nått emot dig, utan det som gjorde att jag blev less va ert tillvägagångssätt att starta en ny server och community. Hade ni velat ha en Altis Life kunde ni väl åtminstone frågat oss om det inte fanns nån chans att få upp en Altis Life under vårat namn. Men icke sa nicke.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.