Jump to content
CvGaming

RÄTT SKA VARA RÄTT!


Kurre Ugur
 Share

Recommended Posts

Då vart man bannad för det här http://plays.tv/video/57e2b3ce30effa0027/bann-vdm

Tydligen var det värt 2 dagars ban, instant bannad också.

Men om det här till och med läggs ut i shoutboxen så händer inget http://plays.tv/video/57e0fa94c74e0925b6/kop

Livet går vidare och det är glömt.

 

Skillnaden mellan dom två. Första vart bannad, den orskade ingen skada på folket, ingen gick förlöst med pengarna. Orsaken jag får höra av nordqvist varför jag vart bannad, att det är mitt fel att polisen står mitt i vägen och jag kör över dom.

Andra hände ingeting. Eller förresten det hände saker, min bil sprängdes. Vapnet, västen, kläderna, mags försvann. förlorade runt 800 - 1 miljon. Men är det mitt fel då också att dom är på min sida av vägen. Inte fick jag refund heller. Men så är det när det blir prioriteringar bland faktioner. 

Link to comment
Share on other sites

"Rätt ska vara rätt!", Rätt så missledande titel om du frågar mig.

Asså om du försöker svartmåla Nordqvist eller någon annan i en faktion så misslyckas du ju totalt.

1. I din video så börjar ju din video typ 1 millisekund innan du kör in i gruppen på vägen, samt så håller du samma hastighet genom kavala där du själv vet att du inte ska köra så fort.

2. Videon på när du krockar med zacharias så är det ju ingen admin nära som såg händelsen eller hur? Pratade du med Zacharias om du kunde få refound? Om han hade sagt nej lägg på ban req på han?

Jag förstår inte din logik i att "rätt ska vara rätt" när det INTE har varit uppe en ban req på zacharias för VDM och att det inte var en admin på plats som såg detta så det jag undrar är, Hur f*n ska Nordqvist eller någon annan admin veta att detta hänt om videon inte skickats till dem? 

Anledningen till att du vart bannad för VDM så snabbt är ju för att en av personerna du körde över var ju nordqvist.

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Kurre Ugur said:

Orsaken jag får höra av nordqvist varför jag vart bannad, att det är mitt fel att polisen står mitt i vägen och jag kör över dom.

Fast det här är ju inte helt sant? Du ansåg att det var mer eller mindre vårat fel fast våran polisbil står med sirener på och står synligt p.g.a att du får fps drops. Du sa även till mig att du får fps drops när du kör fort på airfield rakan och du satt fortfarande och menade på att det var vårat fel som stod i vägen.. Jag sa även att vi var helt felfria men jag ifrågasätter fortfarande varför man ska köra i 200km/h in i en stad när man till och med får fps drops på en ganska öde plats ? Direkt sa du att du skulle slänga upp ban requests på alla gånger du blivit påkörd av apd, jag försökte även förklara för dig att ibland sker de olyckor men att VETA om att man har problem med fps drops och sen ändå sitta och köra som du kör tycker jag bara är sjukt ansvarslöst. 

Vet även att du nämnde "så bara för att jag har fps drops ska jag inte få samma spelupplevelse som dem andra?" , som jag även sa i TS;  Absolut ska du få samma upplevelse som alla andra men om man vet om att man själv har ett problem så anser jag att man får tänka till lite innan man gör saker som man VET framkallar problemet. 

Låser tråden då jag inte ser något gott komma ur denna tråd.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.