Jump to content
CvGaming

Ban req N.F.A Pleechdo och N.F.A Nöten


DompaN
 Share

Recommended Posts

Name: [MedicTrainee] Mammad

        Offender-     N.F.A Pleechdo och N.F.A Nöten

    Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> ca  21:00 2016-09-22

        Reason: detta är emot nöten han har fail engageat en kille som inte kunde svenska och sedan dör han för att han engageade fc adde och då combat loggar han på direkten. Sen så dödar pleecdoh mig och den inte svensktalande killen vilket är rdm på mig och på den inte svensktalande killen plus att de e fail engage den andra killen. Jag sa att antingen får jag 100k eller så blir det ban req efter som dom har ställt till med massa trubbel för mig att jag måste köpa ny bil och relogga vilket tar på min tid, drf sa jag 100k eller ban req då så garvade dem och sa du är en medic "softa du ska inte ha så mycket" och dem var allmänt otrevliga. Sedan så pokear dem mig och säger hoppa ner och frågar "hur mkt ska du ha?" jag sa att jag vill inte ha någonting och att dom hade sin chans att ge mig pengar. jag tycker att admins ska ta ett riktigt hårt snack med alla i N.F.A för dom har haft gänget i typ mindre än 2 veckor och dem flesta gillar inte dom för att dom e dryga vdmar och rdmar/Combatloggar. 

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.