Jump to content
CvGaming

Ny dator på G


Barre
 Share

Recommended Posts

Tjo tjo!

Nu är det så att jag börjar bli extremt trött på att min dator krånglar hit och dit. Så istället för att byta ut diverse delar så skrotar jag allt och köper allt nytt. 

Beroende på vad jag får ut i lön nu på måndag så kan jag tänka mig att lägga ut mellan 10-15k så om någon känner för att slänga ihop något exemplar på t ex inet så jag får se om jag själv hade liknande grejer i åtanke

Tack på förhand!

Link to comment
Share on other sites

Är inte din dator relativt ny?  Har för mig du köpte en för max 1 år sedan? 

 

Vad äre som strular? Om inte datorn är skräp, är det ju förbannat dumt o skrota bara för att.. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Afriel said:

Är inte din dator relativt ny?  Har för mig du köpte en för max 1 år sedan? 

 

Vad äre som strular? Om inte datorn är skräp, är det ju förbannat dumt o skrota bara för att.. 

Stämmer fint, jag köpte en strax innan jul men skillnaden mellan nu och då var att jag då var på mitt sista år på gymnasiet och enbart hade studiebidraget att luta mig mot så det var ingen tipp topp maskin som handlades in. Nu för tiden så jobbar jag och har bra mycket mer pengar att lägga ut på en mer långvarig maskin samt att gymnasiet är över :) Hoppas det svarade på det mesta

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Philips said:

Jag antar att han redan har en HDD i sin gamla burk så jag tror inte han behöver köpa en till (Om barre inte vill kasta den gamla åt helvete)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.