Jump to content
CvGaming

Ban Request [Cv-D] Olsson


Erik Tyrone
 Share

Recommended Posts

Name: [V] Erik Tyrone 
        Offender-Name: [Cv-D] Olsson
        Offender-Position: Safezone with helicopter shop under Athira.
        Date: Around 2:00 am 25.09.16
        Reason: Me and my gang roleplays with [U.F.A] at the airstrip and Cv-D is there as well. The situation is at the start of the video that [Cv-D] Obbe had stole U.F.A's helicopter (I dont know if it was from safezone or not, U.F.A feel free to confirm this under the ban req). We start of roleplaying as far as itr goes, I try to make my gang stay mature and everything and we do a pretty good job at that. People start knocking eachother and I tell my gang to back off, and just watch the situation. Olsson then starts Mass-VMD'ing for unknown reasons. He also talks alot of crap about my swedish, considering I am talking swedish to people on this server to make it easier for everyone makes it really annoying for me to only get shit back. Atleast we understand eachother.

 

Edit: Rules I believe Olsson broke:

-Mass VDM

-Fail-rp and troll

-Harassment

Edited by Erik Tyrone
Link to comment
Share on other sites

okej ni satt ju innan och efter och kalla dem massa ord som p12a, små kids, att bolibompa är slut och att dem är retarded, även när putin dog och jag skulle ressa han så stog ni där och var dryga emot mig och sa att jag var en p12a ett litet barn och massa grejer fast jag inte hade gjort ett skit. När jag pratade med dig och frågade vrf då sa du "aa men vi hörde att det var du" (jag hade ngt annat namn) lixom om ni hör att de e jag betyder de att ni kan säga vad som helst? Allt i denna videon försenade ni pga allt ni sa och gjorde!

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, DompaN said:

okej ni satt ju innan och efter och kalla dem massa ord som p12a, små kids, att bolibompa är slut och att dem är retarded, även när putin dog och jag skulle ressa han så stog ni där och var dryga emot mig och sa att jag var en p12a ett litet barn och massa grejer fast jag inte hade gjort ett skit. När jag pratade med dig och frågade vrf då sa du "aa men vi hörde att det var du" (jag hade ngt annat namn) lixom om ni hör att de e jag betyder de att ni kan säga vad som helst? Allt i denna videon försenade ni pga allt ni sa och gjorde!

You said in the teamspeak "I had a new name, you did not know it was me" I said "We could hear it was you" Because we recognized your voice. I did not say however, as you put it; "We could hear it was you so we started talking shit". I said I would talk to the person who did this to you and get back to you. So I chose not even contacting you when I found out you had been doing the exact same thing you accused my gang member for. No reason to lie, I was polite to you in the teamspeak and you know this. To finish of my response: How does this add anything to the case the banrequest is about? We are allowed to be hostile, as long as it stays rp, there is a certain point where even U.F.A has to break out of roleplay and resrain several of your gang members. We talked to you BEFORE this.

Edited by Erik Tyrone
Link to comment
Share on other sites

Jag vill att du @Erik Tyrone laddar upp en längre video där ni visar vad som hände innan denna situationen, Alternativt att CvD lägger upp en video från eran perspektiv. 

 

Tycker det är tråkigt att man inte ska kunna hålla en bättre nivå på "rp" än detta...

Link to comment
Share on other sites

Så j**la patetiskt att ni tar bort det innan och efter när ni kallar or p12, horungar, kids, osv osv

Kom ihåg denna regeln @Erik Tyrone

 

Fabricating or tampering with evidence with intent to mislead, and providing false statements is under zero tolerance - committing such violations will lead to a perm ban.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Olsson said:

Så j**la patetiskt att ni tar bort det innan och efter när ni kallar or p12, horungar, kids, osv osv

Kom ihåg denna regeln @Erik Tyrone

 

Fabricating or tampering with evidence with intent to mislead, and providing false statements is under zero tolerance - committing such violations will lead to a perm ban.

I dont know where Ive said anything that is not true, feel free to adress it and if I were wrong I will correct myself.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Olsson said:

HallÅ?????? JAG MENAR DET EFTER VIDEON SOM DU KLIPPTE BORT?????

I did not clip away anything what are you talking about..? The video I sent now is the raw shadowplay clip, the first clip in the first video is the same video, but clipped to start where I found it relevant.

Link to comment
Share on other sites

okej, när jag kom på plats så började riddaren dirr spotta på mig bara för jag rp med putin efter jag ressa han då hörde han min röst och därefter kalla ni mig massa grejer t.ex horunge, little kid, bolibompa är slut och när jag loggade in som civ så började ni direkt "ohh lille DompaN är det inte lite sent ska du inte gå och lägga dig?". De som händer ifrån Cv-Ds sida är inte helt okej men det ni gör är fan inte heller så bra.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.