Jump to content
CvGaming

Silencers?


Zetas
 Share

Recommended Posts

Hej

Jag vill börja denna topic med att säga, Ta inte denna post förgivet och lås den direkt. Tack på förhud!

Jag har suttit och tänkt/saknat silencers, Jag vet att dom flesta på denna servern vill ha bort silencers (Enligt strawpollen som las förra året).

Men vore det inte kul och kolla vad folket vill? (Och sedan kolla om det KANSKE skulle kunnas lägga in inom en snar framtid) Jag vet att vapen med silencer på är svåra att lokalisera, MEN jag tycker helt ärligt att man ska prova och ta tillbaks dom fast på högst 5.56? (I bandit om möjlighet finns). Och menar inte att strawpollen ska påverka helt om det ska läggas in eller inte utan detta är bara ett förslag från min sida till alla admins :D

http://www.strawpoll.me/11430880

^Strawpoll för dom som är intresserade^

Tack och hej leverpastej!

Edited by Lallish
Link to comment
Share on other sites

Tänkte bara framföra min åsikt angående silencers.

 

Jag kan bara säga så att jag tycker absolut inte man bör lägga in silencers igen. Detta pågrund av att det vi vill få fram på Cv-Gaming är fina RP:N och en fin RP server. Och den är RP nivån vi har just nu på servern och communityt är absolut inte det bästa eller "Top Notch" på något sätt eller vis men det säger jag inte att det absolut måste vara heller, men att dessutom på det lägga in silencers så folk ligger 1.2 kilometer bort och är totalt omöjliga att lokalisera tycker jag då är absolut onödigt att införa just nu. Det jag också vill få fram på Cv-Gaming är knepiga fighter var man måste vara smart samt smidig för att lyckas för silencern ger folk chansen att ligga på samma position i en evighet och då blir det lite för lätt. Men med detta sagt så tycker jag absolut endå att vi bör lyssna på hela communityts röster angående detta, men för att silencers ska läggas in igen tycker jag absolut inte att det räcker med en 60/40% som vill ha det utan isåfall skall det vara en stor majoritet av communityt som vill ha tillbaks dem!

 

Allt för mig, Mvh: Zacharias :)

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Zacharias said:

men att dessutom på det lägga in silencers så folk ligger 1.2 kilometer bort och är totalt omöjliga att lokalisera

Lösning på detta är enkelt, man läser bara vad Lallish skrev ovan?

12 hours ago, Lallish said:

MEN jag tycker helt ärligt att man ska prova och ta tillbaks dom fast på högst 5.56? (I bandit om möjlighet finns).

Ligger din motpart 1.2 km bort med en Mk20 behöver du knappast bry dig om honom, helt ofarlig med sin ärtpistol :sniper:

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Zacharias said:

Tänkte bara framföra min åsikt angående silencers.

 

Jag kan bara säga så att jag tycker absolut inte man bör lägga in silencers igen. Detta pågrund av att det vi vill få fram på Cv-Gaming är fina RP:N och en fin RP server. Och den är RP nivån vi har just nu på servern och communityt är absolut inte det bästa eller "Top Notch" på något sätt eller vis men det säger jag inte att det absolut måste vara heller, men att dessutom på det lägga in silencers så folk ligger 1.2 kilometer bort och är totalt omöjliga att lokalisera tycker jag då är absolut onödigt att införa just nu. Det jag också vill få fram på Cv-Gaming är knepiga fighter var man måste vara smart samt smidig för att lyckas för silencern ger folk chansen att ligga på samma position i en evighet och då blir det lite för lätt. Men med detta sagt så tycker jag absolut endå att vi bör lyssna på hela communityts röster angående detta, men för att silencers ska läggas in igen tycker jag absolut inte att det räcker med en 60/40% som vill ha det utan isåfall skall det vara en stor majoritet av communityt som vill ha tillbaks dem!

 

Allt för mig, Mvh: Zacharias :)

När man ligger mer än 600-700 meter bort med en 5.56 blir det extremt svårt att träffa/döda någon om jag ska vara helt ärlig... Och dessutom så ska man kunna köpa dom på bandit, Och bandit är nästan helt omöjligt för civsen och ta i dagsläget (Inget civ gäng har lyckats ta kontroll över bandit och komma därifrån med saker från shop:en!) så såfort en civ får tag i några silencers kommer man att var hemskt rädd om dom.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, PeTTePeTTe said:

Vi kan väl ha 5.56 silencers ( Och under ) Då man inte leker american sniper med en MK20 eller PDW...  

Sedan kan man ha dem på bandit , alternativt kan polisen köpa dem...

Vad är argumenten mot att ha en silencer förutom att man inte kan lokalisera en person på längre distans? ja ente föstå
 

My man exakt vad jag har försökt förklara för folket!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.