Jump to content
CvGaming

Ban Appeal


Alexander.B
 Share

Recommended Posts

Name: Jadu , det  är jag inte helt säker på , Något med Fredrik kan jag tro. 

Date: kan inte datumet men jag tror det var någon gång slutet av 2015 / början av 2016 iallafall.

Reason: Det var ju så här att jag hade ju nyligen köpt spelet och nästintill bara spelat Campaign då jag är en person som gillar campaign. 
Och första gången jag gick in på en online servern var när jag hade runt 200 timmar. Jag spelade runt och förstog inte mycket och letade efter folk att spela med.
Sen hittade jag någon och spela med och dom kunde mycket om spelet osv. Och jag spelade med dom lite, och försökte lära mig spelet osv. Men sen en dag så kom jag in i ts 
och då hade jag inga saker och dom ville råna lite. Och vi hade då inga pengar , och då visste dom ju lite mer om spelet och då sa dom att det fanns ett sätt så jag 
kunde få vapen och dum som jag var så gjorde jag ju det och då var ju ''duping'' Och vi blev permabannade. 
Efteråt när man blev bannad så märkte man ju att man inte fick göra sådant. jag har ju nu runt 1400 timmar och spelar med kompisar. och dom har spelet lite på denna servern 
och man vill ju spela med dom då man testat runt på massa olika servrar och man tycker inte servern passar en. Men när man hör när ens kompisar spelar så märker man att man 
vill vara med och lira osv. Jag har inte orkat göra en ban request osv för jag varit bannad i tsen ochså. Men jag kände att jag måste ta min tid att göra en tillslut. 
Och jag har nu gjort och hoppas att man kan få en till chans :)

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.