Jump to content
CvGaming

BANNAPPEAL SWIPE LUDVIG


Ludvig
 Share

Recommended Posts

INGAME NAME : (SWIPE)LUDVIG

Detta skedde: I April det här året 2016

Tjena, jag har blivit bannad för duping. Jag var med i gänget som hette swipe.

Jag vet inte hur många timmar jag har på eran server men jag var ganska ny till skillnad från många på servern. Jag vet att jag gjort fel nu, men just då var det ju coolt att springa runt i fullt gear som man fick grattis av sina kompisar. Just då tror jag inte att jag förstod vilken skada vi gjorde på ekonomin för alla på servern. Nu efter har jag fått veta att vi sålde saker för över 40 Miljoner samt att vi dog med saker värda mycket iallafall. SÅ förstår jag att detta var fel.

Som en ganska ny spelar ber jag om förlåtelse och en andra chans.

Men det är inte bara jag som ska bli nöjd när det gäller detta utan ni ska vara nöjda med straffet jag får.

Men jag skulle gärna ha ett tidbestämt straffet eller bara få en andra chans. För eran server är och kommer att vara den bästa Altis Life servern där det till mestadels finns svenskar. 

jag hoppas kunna få ett svar där jag förstår hur ni tänker kring detta och hur ni kommer fram till det ni kommer fram till. Jag kan komma till TS om ni vill prata med mig.

MVH Legenden AKA Ludvig SWIPE FAMIILJEN

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

En bra skriven appeal, och på grund utav att du la ner en del tid på den. Och förhoppningsvis är ärlig och ångerfull så kommer jag att lyfta din ban.

 

Jag kommer att lyfta din ban lite senare under kvällen, så du kan räkna med att kunna spela från och med imorgon.. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.