Jump to content
CvGaming

Ban Req Enzo


Stefan.Ö
 Share

Recommended Posts

 Request Information

        Name: Stefan.Ö

        Offender-Name: Enzo

        Date: 2016-10-23 - ca 01.00

        Reason: Lack of RP. Avrättar mig utan någon anledning. 

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Feroz said:

Inte för att jag har mycket med det här att göra men hur fan skickar du ett sms till oss med händerna på huvudet? :S 

Mm det undrar jag med eftersom jag är med i gänget och i rånet igår. Man ser mig vid vägen där. Kan du förklara dig sj?
 

Edited by Filleh
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Feroz said:

Inte för att jag har mycket med det här att göra men hur fan skickar du ett sms till oss med händerna på huvudet? :S 

Ja det är ju lika mycket lack of RP att smsa polis när du står i gunpoint med händerna på huvudet

Link to comment
Share on other sites

Hade gärna velat skita i den här helt också då du gör väldigt fel i att använda din mobil när du står med händerna uppe. Eftersom ni båda gör fel så finner jag egentligen ingen anledning att gå vidare med detta. 

MEN

Det där var fanimej den sämsta avrättningen jag någonsin har sett under min tid som Admin, och jag har sett Carl Mark göra avrättningar!!!! 
Enzo åker på en 2 dagars ban för Lack of RP + Att du stefan också åker på en Lack of RP i 1 dag för ren och skär idioti att smsa med händerna på huvudet.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.