Jump to content
CvGaming

Ban Request [U.F.A] Mr, Sikta


Kupa
 Share

Recommended Posts

accused player; [U.F.A] Mr, Sikta

accusing player; [Cv-D] O.J. white killer, och company..

Proof; http://plays.tv/video/5813bf027543ad7f1e/mr-sikta-boy?from=user

Försökt hitta en ban-rec, som då är väldigt identiskt och dom som la ban-recen la den efter upprepande gånger av trolling vid avrättning. Tar ner händerna och springer runt och skriker. Och den gick igenom. 

Om sikta hade svarat på Teamspeak, och hade varit samarbetsvillig och reda ut det så hade denna inte åkt upp, men efter 2 meddelanden så tappar man tålamodet!

Kan förklara min POV lite kortsiktigt, men kan väl börja med att han spelar i en Fraktion och beter sig värre än dom flesta nakna civila jag träffar. Bara där bör det vara nog.. Men under hela scenariot så värnar han inte om sitt liv överhuvudtaget som till exempel. väljer sin Zamack Covored över sitt eget liv , hotar oss till livet med händerna över huvudet  , och minst men inte minst trollar vid avrättning. '

Ert nöje, Kupa!

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, sikta said:

jag försökte fly för mitt liv ......

Inte før att va sånn men liksom vi hade omringat dig med 8 pers med automat vapen och du bestæmmer dig før att springa runt i en cirkel och gøra konstiga ljud?

Edited by T.Bengtsson
Link to comment
Share on other sites

Ok ok, eftersom jag inte var med i situationen så måste det ju vara ok om jag säger vad jag tycker från en mods synpunkt. 

Jag måste ju säga att @sikta inte verkar bry sig om sitt liv det minsta i denhär videon. Det står fem (?) personer med automatkarbiner runt dig och du bestämmer dig för att försöka fly inne i ett plåtskjul... Jag hade förstått dig om det var utomhus eller så där du faktiskt skulle ha haft en chans att fly. 

Om du anser att jag har fel och är partisk @sikta, så är det bara att säga till så snackar jag med någon annan mod om det! 

 

Regelbrott enligt mig:

 

5. Kidnapping

  1. If you're being taking hostage, you may not flee without a good reason and obvious reason. (Breaking this rule is failing to RP and is bannable)

Edited by Peter Marple
Lade till regeln
Link to comment
Share on other sites

 

16 hours ago, Kupa said:

accused player; [U.F.A] Mr, Sikta

accusing player; [Cv-D] O.J. white killer, och company..

Proof; http://plays.tv/video/5813bf027543ad7f1e/mr-sikta-boy?from=user

Försökt hitta en ban-rec, som då är väldigt identiskt och dom som la ban-recen la den efter upprepande gånger av trolling vid avrättning. Tar ner händerna och springer runt och skriker. Och den gick igenom. 

Om sikta hade svarat på Teamspeak, och hade varit samarbetsvillig och reda ut det så hade denna inte åkt upp, men efter 2 meddelanden så tappar man tålamodet!

Kan förklara min POV lite kortsiktigt, men kan väl börja med att han spelar i en Fraktion och beter sig värre än dom flesta nakna civila jag träffar. Bara där bör det vara nog.. Men under hela scenariot så värnar han inte om sitt liv överhuvudtaget som till exempel. väljer sin Zamack Covored över sitt eget liv , hotar oss till livet med händerna över huvudet  , och minst men inte minst trollar vid avrättning. '

Ert nöje, Kupa!

Så! Efter att ha pratat med Sikta, så vill jag att Kupa eller någon annan i Cv-D laddar upp en längre video av händelsen!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.