Jump to content
CvGaming

UFA (Chabbi & B.Laaban)


L.Marshall
 Share

Recommended Posts

  Request Information

        Name: [F.C]

        Offender-Name: UFA - B.Labaan och Chebbi

        Date: 2016-11-03 - <Time it happened> 18:45

        Reason: UFA trollar sönder och abusar sina restrain powers etc etc när vi ska ta över gang hideout för att geara upp. Vi orkar inte så bugge drar en "Släpp mig annars kommer ni dö" när han är restrainad (hans mick hörs ej i shadowplay tydligen). Dem släpper han och han kan fortsätta ta över, då blir han knockad ett ex antal gånger. Sen när videon slutar springer UFA runt ca 5 minuter efter allt och bara tokdödar oss alla för dem sa att vi engagade när bugge sa det för att dem skulle sluta hålla på och abusa och trolla. https://www.twitch.tv/buggeeee/v/98787393

 

Går inte RDM:en igenom vilket jag tycker är väldigt konstigt så vill jag ändå ha bann på chebbi och labaan som trollknockar honom hela tiden.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, bobin said:

såhär då du kan ta med delen där en av er kallar oss svartskalle.

Det får bugge stå för, sjukt onödigt. Men det är efter att ni redan har knockat honom och trollat så det är inget som betyder något för den här situationen. Däremot tycker jag att admins får ta den delen med bugge, inte okej.

Link to comment
Share on other sites

Bara för att klargöra att det inte var en rdm och att bugges mick inte hördes i hans video så ha är hör ni ett det var mer än en fullständig engage där han sa vad som gällde samt gängnamnet.

sen med knockandet får de andra lösa 

 

 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Bartowski said:

Bara för att klargöra att det inte var en rdm och att bugges mick inte hördes i hans video så ha är hör ni ett det var mer än en fullständig engage där han sa vad som gällde samt gängnamnet.

sen med knockandet får de andra lösa

Aja my bad, Bugge som är efterbliven. Han sa att han bad er sluta trolla och restraina annars skulle vi va tvungna att döda er. Men det där är som ni säger en fullständig engage, tar bort RDM requesten. Men för knockarna när vi ska geara upp fort är bara onödigt så den får ligga kvar.

Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
  • kooben unlocked this topic
  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.