Jump to content
CvGaming

BAN DISPUTE - UNREAL


RRRRRR
 Share

Recommended Posts

 Name:  Unreal

 Date :2016-06-04

 Reason: Fick min duping ban för ett bra j**la tag sen då jag använde gear min kompis duppat men detta hände när jag hade 10h på spelet och hoppas man kan få en till chans nu när jag har +1000 timmar på spelet

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Efter min ban från cvg så har jag bara nästan bara spelat på publiclir där jag inte duppat eller något sådant efter att jag lärt mig från min cvg ban, och nu när publiclir ich "dör" så vill jag börja på CVG nu igen nu när det blivit en väldigt stor svensk community med härliga admins och spelare, har mognat och lärt mig av mina misstag 

Edited by RRRRRR
---
Link to comment
Share on other sites

Tackar för du tog dig tiden att svara på min fråga.. 

 

Ska vara ärlig och säga att det tar emot att lyfta en ban där någon dupeat. Men då alla dina vänner spelar här och pratar gott om dig så därför ger jag dig chansen..

Vill att du ska tänka på att om du gör bort dig igen så kommer givetvis du åka igen. Och dina vänner kommer då följa med dig. Så innan det rycker i dupetarmen, tänk på att det straffar andra.

 

Bannen är lyft, ha ett bra liv! :) 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.