Jump to content
CvGaming

[ban appeal] Junioren


Junioren
 Share

Recommended Posts

          Appeal Information

            Name: Junioren

            Date: Ca 6 månader sedan (Maj månad)

            Reason: Hej! För ca 6 månader sedan blev jag bannad för "moneycheat". Det var så enkelt att få pengar genom att fuska, så gjorde jag de bara mer och mer. Men med facit i handen så blir det bara tråkigt att spela på en rp server då man fuskar till sig saker och jag skulle aldrig få för mig att göra något liknande igen. Därför vill jag ha en andra chans.

Jag har spelat på Publiclir i ca 1 år nu, men med tanke på hur den servern är uppbyggd o.s.v så faller den sönder med tiden. Därför är jag här med en ban appeal för att börja spela på CVG's server med många utav mina vänner som kommer från Publiclir. Jag är faktist ritkigt taggad på att börja spela på CVGaming då den verkar vara sjukt bra och man har fått höra mycket gott om den. Men moneycheat/duping eller andra fusk kommer aldrig mer förekomma.

Det var såklart rätt gjort utav er som bannade mig för att jag fuskade till mig pengar. Men när man åldras och man mognar till sig så vet man vad man ska göra och inte göra. Jag ber så mycket om förlåtelse för det jag gjort och önskar att få komma tillbaks och börja om på nytt! 

Med vänlig hälsning,

Junioren

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.