Jump to content
CvGaming

Vem fan är jag?


Frippe9508
 Share

Recommended Posts

Ja du som titeln lyder, vem fan är jag?

Felix heter jag och är bosatt uppe i norrland eller för att vara mer exakt Sundsvall. 21 år gammal som jobbar heltid som linjemontör / högströms elektriker.

På fritiden så gillar jag att kolla på film med nå kompisar, eller ta en öl på en fredag är inte fel det heller, men annars så är man väl bosatt framför datorn.

Vad lirar jag då? Ja ett o annat lolgame kan förekomma, arma 3 och wow har varit main ett tag, lite overwatch.

Jag är en nykomling i denna community då jag lirat 1200timmar på publiclira arma 3 server men har på senare tid känt att jag börjar tröttna på ett litet community och samma gamla vanliga så har valt att tagit steget ut och testat "konkurrenten" cvgaming. 

Kan säga att det är väldigt annorlunda men  jag gillar lite nytt, farmar på som en jude för att få upp pengar och bygger upp för framtiden. Och nu sitter jag i den sitsen att jag vill börja rpa med lite folk och inte bara farma hela dagarna så har numera börjat utforska ön.

Om ni träffar på mig på ts eller ingame så hojta gärna till, är en social kille. Så kan gärna snacka! Det var lite om mig hare gutt! ;)

Edited by Frippe9508
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.