Jump to content
CvGaming

Ban request [Cv-D] [Capo] [Wredig] 2016 11 30 19.30


Xymz
 Share

Recommended Posts

  Name: [TSAR] XYMZ

        Offender-Name:  [Cv-D] [Capo] [Wredig]

        Date: 2016-11-30 - <around 19.30> 

        Which rule(s) were broken: they didnt give us reasonable time to respond and barely heard the engage 

        Additional information: CVD had surrounded us at gang hideout 1 I believe and than enganed from nowhere and we got shot. Afterwards we checked the video and heard a very small sound of an engage, but we didnt heard it then, and they didnt give reasonable time to answer it. 

 

skip to last 30 sec of video.

just try it with normal volume not max on everything, and you will know how hard it is to hear. ''This is CVD hands up or you die x2''

 

 

Edited by Xymz
´.
Link to comment
Share on other sites

Vi satt i TS och diskuterade detta och kom fram till att ni inte skulle lägga ban req... CVD och en mod ( Marple? ) Och ni. Varför ligger denna uppe då DU om någon vet att vi satt i runt 30 min och pratade.

 

Detta var INTE 19.30 det var innan restarten runt 18.00, det är jag helt säker på! Vilket gör att det var mer än 24:00 timmar sedan händelsen OCH ni hade gott om tid. lite mer än 3 sekunder och du stannar inte ens

Edited by PeTTePeTTe
Link to comment
Share on other sites

Hur ska vi diskutera det i TS, när ni bannar alla av våra medlemmar som var där vid engagen ifrån det callet, och låter inte ens oss diskutera. Vi sade heller aldrig att vi inte skulle lägga ban req. Och om du tar tid och tar ihop hur lågt det är, så anser jag att detta var en horribel engage och är värt ban. Jag får det till 2 s från när han sade det till när han sköt.

 

@PeTTePeTTe

Edited by Xymz
sista meningen=edit
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Xymz said:

Hur ska vi diskutera det i TS, när ni bannar alla av våra medlemmar som var där vid engagen ifrån det callet

Du menar att Marple abuseade? Han satt på TALK POWER så ni inte satt och gapade. Herre gud...

Vi väntar på mod istället så vi slipper pajkastning!

* EDIT * INGEN i Cv-D är Mod / admin ( obviusly ) så hur skulle det gå till att banna er?

Edited by PeTTePeTTe
Link to comment
Share on other sites

  • Sajm0n locked this topic

Nej men se på fan!

Så trots att jag sitter och pratar med er båda i TS så kan ni inte låta bli att lägga upp en banreq!

Jag tycker det är onödigt av er att lägga upp denna post.

Jag pratade med CvD innan jag loggade ut och sa till på skarpen till Almkvist och Wredig att jag inte tänker göra något för denhär gången, MEN händer det igen så kommer jag inte att se förbi det!

DESSUTOM, så har 24timmar passerat så genom detta blir svaret:

DECLINED!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.