Jump to content
CvGaming

Tjena är tillbacka!


Kroneholm
 Share

Recommended Posts

Tjena folket många minns nog vem jag är förre detta medic bland annat :) tänkte jag skulle börja spela lite smått igen! givetvis väljer jag cvgaming åter igen för alla grymma personer här! så ja im back boys and girls men kommer spela lite nu för har väldigt mycket och göra i privat livet :) sen bör jag ha tag i någon admin ansvarig och kanske en medic chief tanke på att har kvar medic positionen i ts tex. Men hört att cv gaming har dött helt men kan ha fel:) 

Edited by Kroneholm
Link to comment
Share on other sites

Tyvärr är det så att vi har haft  en rätt så dålig pop   i ca 2 veckor nu. Men det känns som det är påväg på rätt håll igen då vi hade 60+ spelare iförgår. 

 

Vi sitter givetvis och jobbar med nya idéer och  patch är incomming.. Samt att vi drar igång nya året med något riktigt fett åt er! Stay tuned! =D 

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Afriel said:

Tyvärr är det så att vi har haft  en rätt så dålig pop   i ca 2 veckor nu. Men det känns som det är påväg på rätt håll igen då vi hade 60+ spelare iförgår. 

 

Vi sitter givetvis och jobbar med nya idéer och  patch är incomming.. Samt att vi drar igång nya året med något riktigt fett åt er! Stay tuned! =D 

Hörde om wipe osv känns riktigt trögt och börja om på ny kula och speciellt med dålig pop atm men skall la ge de ett försök låter bra iaf Afriel :D

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.