Jump to content
CvGaming

[UnBan Appeal] ARMA III mr.vitx - Cv-D


Vitx
 Share

Recommended Posts

  Appeal Information     


Name: [Cv-D] [UB] Vitx

            
Date: 2016-12-06 runt klockan 7

           
Reason: jahapp, jag bröt mot NLR och jag vet inte vad som flög in i mig när jag åkte till en annan plats för att skydda min hemtt och där såg jag en RU och dödade honom. Jag hade 13-14 min kvar på NLR. så jag gjorde bort mig totalt. jag fick två dagars ban och bannen kom nu mer en 24 timmar typ den mod som la bannen på mig heter bachne. jag fick ingen varning att jag skulle få ban eller ingen som pratade med mig.

Link to comment
Share on other sites

Hej Vitx!

Jag har skrivit till dig 2 kvällar i rad. Jag har försökt kontakta dig och ha velat få svar på några frågor jag personligen hade. Jag hade inga meningar eller behov att banna dig utan jag ville prata med dig. Men jag fick inte kontakt med dig. Du svarade inte på något av mina meddelande på TS. Likaså när jag hoppade in i erat rum så var du AFK. Vilket resulterade i att jag bannade dig. 

Nästa gång du vill framföra någonting kan du åtminstone skriva ärligt! Att koka ihop någonting annat anser jag är respektlöst.

Har du mer frågor kan du mer än gärna kontakta mig.

Declined!

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.