Jump to content
CvGaming

hej alla cvgaming medlemmar!


bobin
 Share

Recommended Posts

Vi har märkt att det har varit dålig pop på servern och något måste förändras! Det som är mest är att det oftast inte är poliser inne och det är det som håller nere poppen som mest. När det är 8 poliser inne drar det upp poppen för då vet dem mer nya spelarna att det är tryggt att tex köra koppar för att då är det någon som oftast håller deras ryggar. Nu kan inte nya folk få upp sina pengar så att det är roligt att spela för att dem gamla spelarna rånar allt dem ser. Det gänget jag är med i (RU) försöker inte ta och råna nya spelare då vi vill ha nya spelare som skapar nya gäng då vi är ett av dem aktivaste gänget på servern och försöker hålla uppe poppen så att den inte ligger på 4-10 spelare.

Tillbaka till poliserna jag vet inte om det är något fel på ledarskapet som inte får sina spelare aktiva för att dem flesta som jag har märkt kommer in för att skjuta och när dem dör så loggar dem. Jag vill se att det ändras jag vet förr att det var 20 poliser inne konstant och dem rpade med allt och alla och dem tog det före att veva det var deras prio ett det var då cv var på full pop och man hade svårt att komma in. Det är nog inte jag som bara tänker så. och då tänker jag att polischeferna kan rensa ut lite oaktiva och då kanske dem kan göra ett civ gäng eller så får ledarna i polisen ta en tankeställare att det är kanske inte dem som borde sitta där för en aktiv poliskår. Jag vet att polisen inte tycker att dem gör så mycket för servern men poppen höjs hur mycket som helst när polisen är inne liksom när det var 13 poliser då var det 60 civs några dagar och det känns som hela polisledningen är ett helt kompisgäng som om en loggar så loggar alla, om en loggar in så kommer alla andra som att folket är hopklistrade med varandra. 

Det var ganska inaktivt i U.F.A ett tag men då tog ledarna tag i det och fick folket aktivt igen och det är det vi vill se och det var då poppen gick upp lite, cred till er!

Om vi folket som spelar på denna servern vill att servern ska komma upp i pop igen så måste vi egentligen alla engagera oss i att gå in på servern och dra upp poppen. Folk säger också att det är admins fel och det tycker jag är fel då dem försöker göra sitt bästa och det som vi kan göra för att lätta lite för dem är att vi ger tips och försöker att hålla upp spelarnivån på servern och inte bara säga "Det är inte folk inne vi skiter i att logga in". Sedan om ni inte gillar vissa regler som att medics inte får ressa i fights och sedan att man inte får tredjeparts engaga så går ni till en admin och ger era argument varför ni vill ha det så för allt går säkert att ändra på, så sitt inte och gnäll i ts att dem måste ändra på det och det framför det till admins för att då din röst hörd.

Jag vet att folk kommer säga att det inte är ledarnas fel men i mitt och flera andras perspektiv så är det deras jobb att få sina medlemmar aktiva och vara aktiva själva och ja det är roligt att få lite variation på sina spel men om man sitter som ledarna så är det deras plikt att hålla det rent så att det inte är 30 whitelistade och 10 är aktiva.

Mvh Robin

onödiga kommentarer lämnas utanför här, om ni vill ge kritik till det jag skrev skriv ett argument till det också. Tack för mig.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hej, jag nyss börjat spela på servern igen och redan har jag märkt att det inte finns mycket rp bland de civila gängen. För mig så ser det ut som att de civila gängen bara vill kriga. 

Jag önskar att alla gäng på altis börjar rpa mer istället för att engage någon utanför safezone direkt när man ser de har vapen.

Jag är inte så bra på att uttrycka mig men jag hoppas ni förstår vad jag menar =).

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, bobbe841 said:

Jag önskar att alla gäng på altis börjar rpa mer istället för att engage någon utanför safezone direkt när man ser de har vapen.

Ja det tycker nog alla men ni i IKEA var ju på alla lika mycket som alla andra och om du vill att det ska ske en förändring ska du inte vänta på alla andra då ska ni börja ändra direkt för då kommer de andra gängen att gå efter er i stilen det kan jag lova er.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, bobin said:

Ja det tycker nog alla men ni i IKEA var ju på alla lika mycket som alla andra och om du vill att det ska ske en förändring ska du inte vänta på alla andra då ska ni börja ändra r direkt för då kommer de andra gängen att gå efter er i stilen det kan jag lova er.

Det är därför jag skrev alla, alltså det gäller mig med.

Link to comment
Share on other sites

Jag kan hålla med dig om att många poliser är inaktiva och det gör att poppen blir mindre. Men när det väl är många poliser inne söker de stora gängen kos. Och precis som Bobbe säger, de är väldigt sällan de "stora" civgängen rpar, vilket är väldigt tråkigt. Det är en av anledningarna till att servern inte har lika många spelare som förut. Som exempel, lilla Olle123 har precis köpt sig en Truck Boxer för att köra en copparrunda, när ett civgäng kommer och rånar honom på allt han har. Det blev inte roligt att spela längre och han loggar ut. Det är inte bara polisens inaktivitet som orsakar den låga poppen. Civgängen lär ta mer ansvar för att rpa med nya spelare och göra så dem känner sig välkomna på servern. 

Jag har även sett att många spelare från cv gått över och spelat på SecretOne, även Arma Supports. Kanske inte helt rätt om man vill få upp poppen på cv.

Link to comment
Share on other sites

Om man nu får för sig att råna en civil som kör koppar, istället för att ta allt, ta bara kanske kopparn men låt hans saker och truck vara kvar så att det inte blir som en wipe, det handlar ju inte om att man inte ska få råna, men man får ha lite känsla, Större gäng bör ge sig på gäng i sin egen storlek. Om man som gäng är ute efter respekt från de civila så får man den knappast igenom att råna Harald, då kanske man ska ge Cv-D eller RU en omgång istället.

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, FiskarN said:

Om man nu får för sig att råna en civil som kör koppar, istället för att ta allt, ta bara kanske kopparn men låt hans saker och truck vara kvar så att det inte blir som en wipe, det handlar ju inte om att man inte ska få råna, men man får ha lite känsla, Större gäng bör ge sig på gäng i sin egen storlek. Om man som gäng är ute efter respekt från de civila så får man den knappast igenom att råna Harald, då kanske man ska ge Cv-D eller RU en omgång istället.

Jag håller med fullständigt. Vi i Cv-D rånar (så gott som) aldrig en ny spelare på grund av dess negativa konsekvenser, alltså lägre server pop. Om vi vill veva så vevar vi mot fraktioner, RU eller andra större gäng. Jag vet att Cv-D's RP har varit  VÄLDIGT dåligt den senaste tiden men det håller jag på med att försöka förändra, många i Cv-D är väldigt trötta på den låga server popen men med dessa idéer tror jag det kommer bli mer liv på servern igen. Det är nämligen väldigt viktigt för de stora gängen och fraktionerna att visa en bra förebild så att den nya generationen spelare känner sig sugna att köra på denna servern. Jag vet att det finns spelare som är sugna på att köra så nu krävs endast gnistan!

Edited by A.Almkvist
Link to comment
Share on other sites

Argumentet att "ju fler poliser det är inne desto fler civs" var aktuellt 2015- (tidigt 2016) och jag skulle säga att det inte längre gör någon skillnad, visst 10 poliser är 10 fler spelare, men vi i APD har själva märkt bara för det är 8-10 poliser online på servern så ökar inte det server poppen till det stadie där det faktiskt är kul att lira. Jag vet att det är extremt många nuvarande poliser som verkligen vill spela men ingen har orken att sitta inne och vänta på något som aldrig händer. 

Under de 2200 timmar som jag själv har ägnat åt Cv-Gaming så har servern nästan alltid sett likadan ut och tillslut så tröttnar folk på att göra samma sak, dag in och dag ut. Det är iallafall vad jag tror att den låga server poppen ligger på, inte på det extremt tråkiga, ointelligenta och ignoranta argumentet "inga poliser, inga civila". 

Det är upp till er alla individuellt om ni nu verkligen "bryr er" om serverns bästa, tillexempel, samla ihop så många utav spelarna som ni kan och logga sedan in samtliga någon gång på dagen då ni vet att server poppen kan bli som störst. 

(P.S) Om ni nu verkligen vill se att cvgaming kommer tillbaka och får upp spelar siffrorna igen, hur har ni då mage att lägga en post som denna och sedan gå och söka till polis hos ett helt annat community? https://gyazo.com/3c1f7a5ef5fd09eb00d12a8c452fdf73 Patetiskt :)

// Br0ze (Amadi E. Lorenzo)

 

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Br0ze said:

 

Det är upp till er alla individuellt om ni nu verkligen "bryr er" om serverns bästa, tillexempel, samla ihop så många utav spelarna som ni kan och logga sedan in samtliga någon gång på dagen då ni vet att server poppen kan bli som störst. 

(P.S) Om ni nu verkligen vill se att cvgaming kommer tillbaka och får upp spelar siffrorna igen, hur har ni då mage att lägga en post som denna och sedan gå och söka till polis hos ett helt annat community? https://gyazo.com/3c1f7a5ef5fd09eb00d12a8c452fdf73 Patetiskt :)

// Br0ze (Amadi E. Lorenzo)

 

Vet inte om du haft stor koll senaste tiden men om du kollar så är det mesta del UFA och RU som är inne.  (kan förekomma andra spelar ;))
men det verka inte som ni som är apd "bryr er" om serverns bästa då ni är knappt inne. även om ni går in som apd eller civ. 

att sitta spela på servern när det är knappt folk inne klart man tröttnar efter en tid så har man ingen vilja att fortsätta på samma server. då folk börja kolla på de andra vad de har erbjuda.

så varför är inte du inne?.... eller ni andra som är whitelisted och andra inne. bryr ni inte om servern?
 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Br0ze said:

(P.S) Om ni nu verkligen vill se att cvgaming kommer tillbaka och får upp spelar siffrorna igen, hur har ni då mage att lägga en post som denna och sedan gå och söka till polis hos ett helt annat community? https://gyazo.com/3c1f7a5ef5fd09eb00d12a8c452fdf73 Patetiskt :)

Det har inte med saken att göra. Jag är iallafall inne mer än 5 timmar per dag. den posten gjorde jag för att se om jag kunde komma in som polis med 20 minuter speltid på servern för att några andra i mitt gäng gjorde posts för att se om det är lätt att komma in, så skärp dig du kan be admins ta och kolla min speltid på servern cvgaming och jämföra den med din speltid. jag försöker iallafall få in spelare och försöker sitta inne så att inte servern ligger på 4-10 spelare. Och inte vänta på att några andra poliser ska komma in.

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Billy Bones said:

Vet inte om du haft stor koll senaste tiden men om du kollar så är det mesta del UFA och RU som är inne.  (kan förekomma andra spelar ;))
men det verka inte som ni som är apd "bryr er" om serverns bästa då ni är knappt inne. även om ni går in som apd eller civ. 

att sitta spela på servern när det är knappt folk inne klart man tröttnar efter en tid så har man ingen vilja att fortsätta på samma server. då folk börja kolla på de andra vad de har erbjuda.

så varför är inte du inne?.... eller ni andra som är whitelisted och andra inne. bryr ni inte om servern?
 

Ifall jag inte hade brytt mig så hade jag väl inte spenderat min tid med att besvara posts på forumet med mina egna tankar? Och ja, jag beundrar verkligen hur ni orkar sitta inne och idla på servern utan pop men det är inte riktigt hur jag tänker ödsla min tid. Och för det andra så är det ingen långvarig lösning på spelar siffrorna. Jag är hellre med och försöker lista ut en långvarig lösning istället för att sitta och inte göra nåt.  

Och herregud, är ni verkligen så ignoranta att ni seriöst tror hela serverns öde ligger på APD? Jag kan inte göra annat än o garva.. Måste jag verkligen skriva ner det åt er? Okej så här fungerar det. Folk tappar suget för att spela samma sak varje dag och lämnar servern/börjar lira andra spel. Efter det så tröttnar majoriteten av resterande spelare eftersom spelar siffrorna sjunker och det inte finns något liv på servern. Och SIST tröttnar även APD och alla andra seriösa spelare när det inte finns något kvar att göra på servern. 

Jag har all respekt för admins på cvgaming och jag vet att en del av dem jobbar hårt för att ge alla en bra spelupplevelse, och jag ser mycket hellre att vi i communityt hjälper dem att komma fram till något som kan ge tillbaka suget till spelarna och få in nya, eller har ni någon annan lösning? För erat sätt med att sitta inne hela tiden och bara hoppas på att folk magiskt kommer logga in FUNGERAR INTE och KOMMER INTE ATT FUNGERA i framtiden heller. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Br0ze said:

Ifall jag inte hade brytt mig så hade jag väl inte spenderat min tid med att besvara posts på forumet med mina egna tankar? Och ja, jag beundrar verkligen hur ni orkar sitta inne och idla på servern utan pop men det är inte riktigt hur jag tänker ödsla min tid. Och för det andra så är det ingen långvarig lösning på spelar siffrorna. Jag är hellre med och försöker lista ut en långvarig lösning istället för att sitta och inte göra nåt.  

Och herregud, är ni verkligen så ignoranta att ni seriöst tror hela serverns öde ligger på APD? Jag kan inte göra annat än o garva.. Måste jag verkligen skriva ner det åt er? Okej så här fungerar det. Folk tappar suget för att spela samma sak varje dag och lämnar servern/börjar lira andra spel. Efter det så tröttnar majoriteten av resterande spelare eftersom spelar siffrorna sjunker och det inte finns något liv på servern. Och SIST tröttnar även APD och alla andra seriösa spelare när det inte finns något kvar att göra på servern. 

Jag har all respekt för admins på cvgaming och jag vet att en del av dem jobbar hårt för att ge alla en bra spelupplevelse, och jag ser mycket hellre att vi i communityt hjälper dem att komma fram till något som kan ge tillbaka suget till spelarna och få in nya, eller har ni någon annan lösning? För erat sätt med att sitta inne hela tiden och bara hoppas på att folk magiskt kommer logga in FUNGERAR INTE och KOMMER INTE ATT FUNGERA i framtiden heller. 

Ditt argument lyder att de som spelar på servern för "shits and giggles" ska bry sig mer om den än självaste Vice chefen över apd? APD är whitelistad för en anledning på denna servern och det är för att APD ska vara ansiktet utåt och vela att servern ska gå framåt. Att sitta och säga att det är vi civila ,som kommer och går, som ska se till att servern ska gå framåt är lika patetiskt som allt du har skrivit hittills. Visst jag köper att man tröttnar på att spela på cv när det inte händer så mycket nytt men då får man engagera sig och Bobin gjorde nog mer på 10 min än vad du gjort den närmsta månaden genom att lira rust och spela på cv när det är kos. Jag har sett kanske 3 stycken inne kontinuerligt medans du sitter och spelar rust som vice chef. Vill du ta och spela på cv när du känner för det då ska du fan inte sitta som vice för den som sitter där ska faktiskt vela cvgs bästa och du total misslyckas när det gäller cvgs bästa.

Allt händer pga APD. Vill man ta bandit, så måste det finnas apd. Vill man ta fed, finnas apd. Vill man farma droger kan man göra det helt fritt utan apd ,men med apd får man mer alert ifall ni skulle vela ta drogerna vid tex drug dealern. Man kan samla på sig otroligt mycket gear för det finns inga apd som tar det ifrån en. Allt går runt med apd så det enformiga finns i att det är för lite apd. Vi civila ska inte behöva gå runt och leka poliser för att du ska ta tiden till dig att trycka på 5 knappar och logga in på cvg. Du kan sitta och klaga hur mycket du vill på att det blir enformigt men om du hade loggat in för en gång skull utan att tänka på kos så hade du märkt att apd har väldigt mycket att göra som får alla att bli gladare. 

Mest less blir jag på att du säger att det magiskt kommer in folk och att det inte funkar. Bara för några månader sedan var apd faktiskt aktiva (tro det eller ej) och då kom det faktiskt in 80 pop. Men kan du gissa vad som hände sen? Jo, "Strands rust lir" tog över, apd blev inaktiva och gick över till en kos kår och nu är vi här, några månader fram med 10 pers på en bra fredag. Att du inte kan lägga ihop två och två skrämmer mig lite. 

Vi i RU kan faktiskt säga att det inte finns några apd då vi är 8 pers inne varje dag och ni är inne 11 pers var tredje dag, i max 20 min bara på en grund, att det är kos. Vi har samlat ihop ett gäng med många spelare och det har inte hjälpt cvg. Visst vi kanske inte rpar så mycket men vi spelar hela tiden inne på cv och det kommer inte in nya civila som vill stanna för att det inte finns apd som vill skydda, rpa och allt det för det kommer med mer apd.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Scuba said:

Ditt argument lyder att de som spelar på servern för "shits and giggles" ska bry sig mer om den än självaste Vice chefen över apd? APD är whitelistad för en anledning på denna servern och det är för att APD ska vara ansiktet utåt och vela att servern ska gå framåt. Att sitta och säga att det är vi civila ,som kommer och går, som ska se till att servern ska gå framåt är lika patetiskt som allt du har skrivit hittills. Visst jag köper att man tröttnar på att spela på cv när det inte händer så mycket nytt men då får man engagera sig och Bobin gjorde nog mer på 10 min än vad du gjort den närmsta månaden genom att lira rust och spela på cv när det är kos. Jag har sett kanske 3 stycken inne kontinuerligt medans du sitter och spelar rust som vice chef. Vill du ta och spela på cv när du känner för det då ska du fan inte sitta som vice för den som sitter där ska faktiskt vela cvgs bästa och du total misslyckas när det gäller cvgs bästa.

Allt händer pga APD. Vill man ta bandit, så måste det finnas apd. Vill man ta fed, finnas apd. Vill man farma droger kan man göra det helt fritt utan apd ,men med apd får man mer alert ifall ni skulle vela ta drogerna vid tex drug dealern. Man kan samla på sig otroligt mycket gear för det finns inga apd som tar det ifrån en. Allt går runt med apd så det enformiga finns i att det är för lite apd. Vi civila ska inte behöva gå runt och leka poliser för att du ska ta tiden till dig att trycka på 5 knappar och logga in på cvg. Du kan sitta och klaga hur mycket du vill på att det blir enformigt men om du hade loggat in för en gång skull utan att tänka på kos så hade du märkt att apd har väldigt mycket att göra som får alla att bli gladare. 

Mest less blir jag på att du säger att det magiskt kommer in folk och att det inte funkar. Bara för några månader sedan var apd faktiskt aktiva (tro det eller ej) och då kom det faktiskt in 80 pop. Men kan du gissa vad som hände sen? Jo, "Strands rust lir" tog över, apd blev inaktiva och gick över till en kos kår och nu är vi här, några månader fram med 10 pers på en bra fredag. Att du inte kan lägga ihop två och två skrämmer mig lite. 

Vi i RU kan faktiskt säga att det inte finns några apd då vi är 8 pers inne varje dag och ni är inne 11 pers var tredje dag, i max 20 min bara på en grund, att det är kos. Vi har samlat ihop ett gäng med många spelare och det har inte hjälpt cvg. Visst vi kanske inte rpar så mycket men vi spelar hela tiden inne på cv och det kommer inte in nya civila som vill stanna för att det inte finns apd som vill skydda, rpa och allt det för det kommer med mer apd.

Spela på cvgaming när det är kos? Jag är den absolut sista som loggar in när ni gråter om att ni vill ta fed eller bandit eller vad det nu är, jag är helt emot det för jag vet att det inte hjälper servern någonting och speciellt inte eftersom ni loggar eller ställer er AFK i HQ när ni torskar.

Och jag är ledsen men jag förstår inte om du är helt dum i huvet eller om du bara har otur när du tänker? APD må vara ansiktet utåt men det hjälper då fan inte ifall det inte finns några civila som vill spela och om du helt seriöst tror att det är APDs fel så är du bara ett lika stort skämt själv^^

Sluta skäm ut dig själva lilla du och sätt dig inne på servern och idla med resten medans vi andra försöker hitta en vettig lösning..

Link to comment
Share on other sites

Nu kanske vi ska sluta kasta skit på varandra och istället komma på ideér som kan liva upp servern istället? Alla måste vara aktiva, vare sig fraktion eller inte, så enkelt är det.

 

Nu har inte jag spelat sen wipe, men hur är det med tex ganglands? (Ping @Goatis)

Om man lyckas fixa så man faktikst kan fixa egna byggnader etc i sitt gangland typ som att bygga en bas i sitt eget gangland och få ha ganglandet mitt ute i skogen om man nu vill det, så kommer ju det bli något som får gängen att vilja spela, samla gangfunds och fixa ett schysst gangland?

 

Men ja, ni förstår, kom på nya saker och funktioner som kan göra det roligare att spela, inte sitta å peka på varandra och hålla dagisnivå!

 

Link to comment
Share on other sites

Skärpning! kommer ta bort era posts om ni fortsätter med personliga påhopp etc. skriv vad ni tycker och argumentera för eran sak! 

 

Det behövs inte börjas kasta skit på motparten bara för att man själv har slut på argument!

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, WoXXeN said:

Nu kanske vi ska sluta kasta skit på varandra och istället komma på ideér som kan liva upp servern istället? Alla måste vara aktiva, vare sig fraktion eller inte, så enkelt är det.

 

Nu har inte jag spelat sen wipe, men hur är det med tex ganglands? (Ping @Goatis)

Om man lyckas fixa så man faktikst kan fixa egna byggnader etc i sitt gangland typ som att bygga en bas i sitt eget gangland och få ha ganglandet mitt ute i skogen om man nu vill det, så kommer ju det bli något som får gängen att vilja spela, samla gangfunds och fixa ett schysst gangland?

 

Men ja, ni förstår, kom på nya saker och funktioner som kan göra det roligare att spela, inte sitta å peka på varandra och hålla dagisnivå!

 

Jag har sagt att jag har väldigt mycket att göra utanför cv just nu, men när tid finns så är det klart saker kommer att implementeras. 

Men generellt är alla spelare här dåliga på att framföra sina idéer och tankar. Det kommer oftast ut som gnäll.

Link to comment
Share on other sites

907c3b4c3c2fb290b11515d82df34c8c.png
Här kan man själv se hur popen gått ner den senaste månaden.
Jag vet inte riktigt vad majoriteten tycker men väldigt många som jag har pratat med skulle tycka det var 100 gånger roligare om silencers blev en grej igen.
Jag vet att SecretOne och Publiclir har silencers att erbjuda, och nu gissar jag bara men det kan vara anledningen att deras pop ser ut så här:
2b6ecec72ae448c3afbe4ffb7814c2b6.png
Nu finns det dock silencers på Bandit men det är inte alls lätt att ta över och det är endast 5.56 silencers.
Därför tror jag att 6.5/7.62 silencers skulle göra en stor skillnad.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Kafarov said:

907c3b4c3c2fb290b11515d82df34c8c.png
Här kan man själv se hur popen gått ner den senaste månaden.
Jag vet inte riktigt vad majoriteten tycker men väldigt många som jag har pratat med skulle tycka det var 100 gånger roligare om silencers blev en grej igen.
Jag vet att SecretOne och Publiclir har silencers att erbjuda, och nu gissar jag bara men det kan vara anledningen att deras pop ser ut så här:
2b6ecec72ae448c3afbe4ffb7814c2b6.png
Nu finns det dock silencers på Bandit men det är inte alls lätt att ta över och det är endast 5.56 silencers.
Därför tror jag att 6.5/7.62 silencers skulle göra en stor skillnad.

Det har absolut ingenting med silencers att göra?

Link to comment
Share on other sites

I quit CVG about 2 months ago or so, and here I can explain to you why:

It is not alot of deep issues that will take ages to adjust that made me quit this server, the main reason for why I quit this server is because I am Norwegian. I felt as regardles of my skill in this game I would not be apriciated for who I am because of where I am from. I am not saying that the server has a problem with racism or what ever you want to tcall it but the police force as an example consists moslty of the swedish people that play on the server. Same goes for the rebel factions. However, this makes sense, afterall it is a swedish server. But when I spent 100-200 hours every 2nd week on this server, Roleplaying (Played as medic, roleplayed ith police, roleplayed with gangs, roleplayed with new people and civs), fighting, showing skill, comunicating with the forum (see my posts where I talked about what the server needed for example; around 30-50% of what I suggested with help of others got added in the server the same patch), talking with admins, and TONS of other things. I still got the coldest shoulder you could imagine when I tried to comunicate with the leader of the police force. I never got accepted, and neither did I get to know why. I had close to I believe 1000 hours, and I wiped entire gangs out at once in some cases. I spent alot of my time roleplaying, and helping the community. I had what it requirted I thought, but I never got the answer for what I missed.

 

How you guys can "fix" the server (Please notice quotationmarks, the server itself is really good);

-Right now, playing as a new person on the server is really hard.

-Players that is not swedish that Ive played with had a shitty time, harrasment from others and etc..

-GIVE PEOPLE A CHANCE TO JOIN FACTIONS, THATS WHY YOU HAVE THE RECRUIT RANK, TO TEACH AND SEE PROGRESS, DON'T BE SCARED TO LET PEOPLE IN JUST BECAUSE NOONE IN THE FORCE KNOWS WHO THAT PERSON MAY BE.

 

Please keep in mind that theese are my thoughts and opinions, and this is critique, not anger or flame.

I am open to critique as well, but I am not going to take the dead arguments and shit that I took for so long.

 

Hope it works out for you guys at CVG in the end.

Best regards

-Erik Tyrone

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.