Jump to content
CvGaming

Ban request [JTP] Mangojävel och [JTP] Grabbigt


Xymz
 Share

Recommended Posts

Name: [TSAR] Xymz

        Offender-Name: [JTP] Mangojävel och [JTP] Grabbigt

        Date: 2016 12 19 - 17.00 cirka

        Which rule(s) were broken: fail engage, ingen tid att ta upp händerna.

        Additional information: We were going on the main road towards gang hideout 1 when we got spiked. They ran towards us and engaged, but didnt give reasonable time to follow their demands. We got shot from behind of another JTP member.  

Video:

 

Link to comment
Share on other sites

1. Du skjuter 2. ni satt bara bakom bilen vilket gjorde de uppenbart att ni inte tänker ge upp. 3. detta möttes vi av när vi försökte lösa de med er http://plays.tv/video/58580dd91080b4c221/tsar-oxe så vi i jtp har försökt prata med tsar oxe men han låtsades att han inte hörde varken mig eller kupa i ts, tillslut så hör han kupa men inte mig då säger han de som sas i videon. Mvh DompaN

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Xymz said:

DU var den som inte svarade medans han frågade om du var där. 2. Var sköt vi? NI var de som sköt först. 3. Hur ska du veta om vi inte skulle ge upp?

jag har video på att jag svarar när han "försöker" prata med mig i ts. Vill du ha de?

Link to comment
Share on other sites

Ni har inte video på vad ni själva sa innan det jag sa. Ni försökte inte hjälpa till , Jag hade mutat DompaN sen tidigare då han vart irriterande vid något tillfälle, Ni gav ingen tid , plus att DompanS Kompis springer vid knarkbuskar som jag såg vid reglerna att det inte är tillåtet.

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Oxen said:

Ni har inte video på vad ni själva sa innan det jag sa. Ni försökte inte hjälpa till , Jag hade mutat DompaN sen tidigare då han vart irriterande vid något tillfälle, Ni gav ingen tid , plus att DompanS Kompis springer vid knarkbuskar som jag såg vid reglerna att det inte är tillåtet.

JAG LÄGGER UPP VIDEON PÅ NÄR DU SPRINGER I KNARKBUSKAR KUPA

 

Snygg video, bra bevis.. Mycket imponerad!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Oxen said:

Jag hade mutat DompaN sen tidigare då han vart irriterande vid något tillfälle, 

vrf hade du mutat mig för jag var irriterande jag snackade med dig 1 gång då gav jag dig 100k på servern för att du var ny, sen snackade jag aldrig mer med dig så de där är skitsnack 

Link to comment
Share on other sites

Jaha, då ska vi se här... 

Vill gärna veta vad det kommer sig att DompaNs röst skiljer sig så mycket i de olika videorna. Dessutom så skulle jag gärna vilja ha lite mer info när ni pratar med varandra. För är det den pajkastning son det sägs att det var så får jag nog tänka om lite hur jag ska hantera detta. 

Sen till själva engagen, i kupas video räknar jag till ca 2 sekunder efter att han har engageat, det är lite på gränsen, men jag vill som sagt höra eran pajkastning för att veta hur jag ska hantera det! 

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Peter Marple said:

Jaha, då ska vi se här... 

Vill gärna veta vad det kommer sig att DompaNs röst skiljer sig så mycket i de olika videorna. Dessutom så skulle jag gärna vilja ha lite mer info när ni pratar med varandra. För är det den pajkastning son det sägs att det var så får jag nog tänka om lite hur jag ska hantera detta. 

Sen till själva engagen, i kupas video räknar jag till ca 2 sekunder efter att han har engageat, det är lite på gränsen, men jag vill som sagt höra eran pajkastning för att veta hur jag ska hantera det! 

Menar du videon när han säger att han hoppas att vi dör? - Isåfall är det onödigt, jag och dompan prata om looten och han satt o gnällde i bakrunden, vart ingen paj kastning innan. 

Sen så vet vi att det är Arma det ligger på att rösten är så efter in-game jämfört med Ts. Alltid varit ett problem i Altis Life.

Sen till en viktig punkt då detta faktist är RPG: 2 Sekunder = Gränsen , men det gäller ju situation till situation. I denna specifika, ser jag att dom tänker skjuta Dompan och inte fullfölja våra krav. Och som regeln säger ( §.2.6 ) Att döda motparten för att beskydda dig eller din gängmedlem är inte RDM. 

Denna gång var det till o med engagat och klart, jag ser tydligt från mitt håll att dom skall gå ut och skjuta. Då stoppar jag dem innan. 

Ditt val Marple, litar på att du ser det jag ser. 

/ K

Edited by Kupa
Link to comment
Share on other sites

Kupa, om jag ska försvara oss så var det så att vi stog bakom bilen ja , och om du lyssnar på den videon vi hade så var det inga tecken på att vi tänkte skjuta , för allt gick så fort , vi hann ju knappt märka allt ( vilket man förstår i våran video ) , så att vi försökte skjuta kan man bara spekulera om.

Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.