Jump to content
CvGaming

Ban request - Mackè - 2016.12.19 - Aprox. 21:22z


Angryherring
 Share

Recommended Posts

  Request Information

        Name: [TSAR] AngryHerring

        Offender-Name: Mackè

        Date: 2016-12-19 (21:22)

        Which rule(s) were broken:

- RDM

        Additional information: Explain in detail what happened.

Me and my mates in TSAR were chasing down MCF, because xymz was inside their veichle. Then Mackè and his orange SUV decides its a good stat to jump outside of his veichle, and start shooting at TSAR and MCF, without any engage or kos. 

 

 

Evidence:

 

Link to comment
Share on other sites

Jag har en 5 min video, behöver inte 15 min eftersom den visar från när jag hoppar in i bilen i safezone (början)  till när de blir skjutna (rdmade) och lite längre. 

Jag kommer lägga upp den imorgon så du kan se den @kooben

Där kan man se att du EJ hoppade framför någon bil och skrek något, utan sköt från ett hus eller något liknande @MarreG

Edited by Xymz
lade till några ord.
Link to comment
Share on other sites

Förstår inte rikitgt vad din video skulle hjälpt till med? Jag bad @Angryherring att ladda upp en längre video då det är han som blir dödad först. Att jag ser vad som händer ifrån ditt perspektiv säger mig inte så mycket mer än att herring blir dödad.

 

Ber om ursäkt om jag var oklar så skriver om det här och nu.

Jag vill att ANGRYHERRING ska ladda upp en 15 MINUTER lång video som visar vad som hände INNAN han tog skott.

 

Du har 24h på dig.

 

// kooben

Link to comment
Share on other sites

@kooben but if u use common sence, u can see that its not possible that Macke could have engaged us. We were driving constant behind xymz without any stops. If he did, we were driving well over 30 km/h, which gives us no chance to hear any words. 

Your call!

 

Herring

Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.