Jump to content
CvGaming

Ban Appeal


Oliver.F
 Share

Recommended Posts

        Name: J. Falk ([FIA] Sierra när bannen hände)

            Date: ~2016-01-10

           Reason: Jag blev permanent bannad från CvG på grund av duping av gear. Det har gått ett tag sen jag spelade Arma då jag slutade när jag väl blev bannad. Jag ber om att få en andra chans och att komma tillbaka till CvG's community.
Anledningen till att jag dupade var att när mitt hus brann upp eller när jag blev frustrerad över RDM och VDM så varken orkade eller hade jag tiden åt att filma in, ladda upp och skicka in en video som bevisar att fallet var RDM, VDM eller husbrand. Dessa videos behövdes för att jag ens skulle ha den minsta chans att få tillbaka mina förlorade saker.

Jag dupade aldrig för att jag dog vid en vanlig strid eller ett event, bara när jag fick känslan av att ingen kom till min hjälp efter att timmars av arbete och farmande går upp i rök.
Jag ber om en andra chans att få spela och delta i detta community och dess Arma 3 server!

Jag är öppen till vidare diskussioner via hemsidan, tack för att ni läst!

MVH Oliver

Släng en like

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.