Jump to content
CvGaming

Ban req [N] Hasan Akbar


Wajk
 Share

Recommended Posts

 Request Information

        Name: [U.F.A] Wajk

        Offender-Name: [N] Hasan Akbar

        Date: 2017-01-01 - 23.00~~

        Which rule(s) were broken: Kör in i oss på flit som ni ser solklart på klippet.

        Additional information: Jagar tillbaka våra hunters, denna spelare Hasan Akbar får då för sig att "blocka" oss med sin Prowler. Anledningen att jag gör denna ban req är för att det hända mer än 1 gång som ni ser i klippet, och det är helt solklart att han gör detta på flit. En sådan "rutinerad" spelare som denna ska veta att det inte är OK.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Alltså du spelar i en faktion och ska representera cvg, och istället för att snacka med mig så lägger du en ban req? Du som ska föreställa en rutinerad spelare ska förstå att man prata om saker innan det når forumet.  Jag kör rakt fram hela tiden svänger aldrig in i dig vilket du kan se? förstår inte hur du får det här till vdm? Och lägger du på fullt allvar en ban req på att bara försöka få nån bannad? jag menar detta förstörde ju ingenting... Ingen situation hade ens börjat och du klagar indirekt på ingenting. Jag förstår inte hur du tänker.

31 minutes ago, Obbe1 said:

Hasan akbar bugg loota mig ochså tidgare idag. https://www.youtube.com/watch?v=aAi-XkfkF0o

Varför kommenterar du ens här?

Edited by Sam
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Sam said:

 Alltså du spelar i en faktion och ska representera cvg, och istället för att snacka med mig så lägger du en ban req? skämtar du med mig? Jag kör rakt fram hela tiden svänger aldrig in i dig vilket du kan se? förstår inte hur du får det här till vdm? Och lägger du på fullt allvar en ban req på att bara försöka få nån bannad? jag menar detta förstörde ju ingenting... Ingen situation hade ens börjat och du klagar indirekt på ingenting. Jag förstår inte hur du tänker.

Varför kommenterar du ens här?

 

" Anledningen att jag gör denna ban req är för att det hända mer än 1 gång som ni ser i klippet, och det är helt solklart att han gör detta på flit. En sådan "rutinerad" spelare som denna ska veta att det inte är OK "

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Wajk said:

 

" Anledningen att jag gör denna ban req är för att det hända mer än 1 gång som ni ser i klippet, och det är helt solklart att han gör detta på flit. En sådan "rutinerad" spelare som denna ska veta att det inte är OK "

Du är en rutinerad spelare du vet att man ska prata om det innan man lägger ban req?  Speciellt du som är i en faktion.

Edited by Sam
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Sam said:

Du är en rutinerad spelare du vet att man ska prata om det innan man lägger ban req? DU ÄR I EN FAKTION kom igen.

 

Dock så är det DU som gör fel, DU vet att DU gjorde fel, inte bara 1 gång utan 3 gånger.

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic

Efter att jag, Bachne och Kooben har diskuterat så har vi kommit fram till detta:
Vi kommer att banna [N] Hasan Akbar 1 dag för VDM.
Varför?

Jo, därför att under de 4,49 minuterna som videon är så åker du majoriteten av dessa runt och följer efter UFA och tutar och har dig, ENBART för att kunna få till en engage.
Vi anser att detta inte är ett acceptabelt beteende och den sista droppen för oss blev när du frontade Quilinen.

ACCEPTED!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.