Jump to content
CvGaming

Ban Appeal Wredig


marthax
 Share

Recommended Posts

  Name: *Your in-game name* [BLC] Wredig

  Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2017 - 01 - 02

  Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. 

Jag och mitt gäng BLC var i krig mot Cv-D i ganghideout 2 utanför kavala. De var endast en kvar, han var i ganghideoutet. Jag gick in och försökte securea allt sen ser jag en kille som springer in i rummet där man köper vapen och jag får aldrig tag på honom så jag skjuter honom och om det blir fel så refundar jag. Vilket jag skrev i side när jag såg att det inte var en Cv-D. Så jag var redo att refunda men blev aldrig av. Kikar in på servern och är bannad. 

Link to comment
Share on other sites

Wredig hur lär du dig aldrig. Hur många ban requests har du inte fått inom de senaste 2 veckorna. Det hjälper inte heller att du är så ofantligt dryg och säger dumma saker som du gjort hela tiden i TS o sånt när vi diskuterar requestena. Iallafall mot TSAR

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.