Jump to content
CvGaming

Ban appeal Jesse Pinkman


Jesse Pinkman
 Share

Recommended Posts

 Appeal Information

            Name: Jesse Pinkman

            Date: 2016-10-06-

            Reason: Jag blev bannad för duping av siliencers för 9 mm. Dum som jag var tänkte inte jag det föll under kategorin duping eftersom man bara tog dem från ett vapen som redan fanns legit i spelet. Men det är precis vad det är eftersom det spawnar en ny siliencer på p07(vapnet jag använde för att dupe:a fram siliencerna) efter man loggar ut och in igen eller efter restart. Jag har i alla fall lärt mig en läxa av det här misstaget och borde ha frågat en admin om jag var osäker gällande en regel. Jag skulle mer en gärna vilja börja spela på den här servern igen eftersom den enligt mig är den bästa altis servern uppe just nu. Jag lovar att inget sånt här kommer att hända igen och att jag kommer att följa serverns regler i fortsättningen om jag blir unbannad.

Med vänlig hälsning/Jesse Pinkman

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Afriel said:

@Jesse Pinkman 

 

Behöver ditt playerid för att kunna kolla på din ban, om det är som du säger med 9mm's  så tycker jag att du suttit av din tid. Så langa steamid så tar vi en titt! =) 

player id: 76561197985738164

Steam id: STEAM_0:0:12736218

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.