Jump to content
CvGaming

Ban appeal urakorv


urakorv
 Share

Recommended Posts

Name: urakorv

Date: Runt början av 2016. Kommer inte ihåg exakt eftersom det var runt ett år sedan.

Reason: Money duping. Jag blev bannad för money duping eftersom Jag tog emot stora summor pengar ifrån en money duper. Eftersom jag var ny till det hära med Altis life så ville jag få det bästa och det största vapnena fordonen osv... Så jag tog emot pengarna (kommer inte ihåg vem, han sa bara att han ville ha pengar hos mig eftersom troligtvis inte vilja bli bannad själv) eftersom jag är så korkard och girig. Money duping suger lustet ur spelet helt ärligt talat. Man får ju allt på direkten fast i självaverket ska man kämpa för att få sakerna man eftertraktar. Jag tycker att det här var väldigt otroligt dumt av mig... Ångrar stort eftersom jag missar allt kul. Skulle vara skönt att komma tillbacks till altis känslan med vännerna. Vänlig hälsning/urakorv

steam id: 873837837

player id: 76561198008053829

Edited by urakorv
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.