Jump to content
CvGaming

ban req tsar oxe


K.F Carl Mark
 Share

Recommended Posts

1. Jag gjorde inget för att ni skulle döda mig. Jag sa åt er att stänga av bilen typ 10 tusen gånger så man hör. Sen så säger jag att jag går o stänger av bilen. Och de säger inget( Vad som hörs) Och jag stänger av bilen , och precis när den e avstängd så skjuter de mig.

2. Jag skrev till dom att komma ts fast de säger nej osv. Men jag sätter mig o väntar på dom. Medans jag väntar så går jag ner i köket och hämtar mat, när jag kommer upp så klickar jag respawn och sen disconnectar jag för min fps sög. så startade jag om arma , gick ner o hämtade dricka. Sen så kommer jag upp och kommer in på servern och sen får jag kontakt med RU på ts då vi snackar om det , fast kommer inte fram till något.

3.Jag blir även kallad j**la sosse efteråt haha.

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Oxen said:

1. Jag gjorde inget för att ni skulle döda mig. Jag sa åt er att stänga av bilen typ 10 tusen gånger så man hör. Sen så säger jag att jag går o stänger av bilen. Och de säger inget( Vad som hörs) Och jag stänger av bilen , och precis när den e avstängd så skjuter de mig.

2. Jag skrev till dom att komma ts fast de säger nej osv. Men jag sätter mig o väntar på dom. Medans jag väntar så går jag ner i köket och hämtar mat, när jag kommer upp så klickar jag respawn och sen disconnectar jag för min fps sög. så startade jag om arma , gick ner o hämtade dricka. Sen så kommer jag upp och kommer in på servern och sen får jag kontakt med RU på ts då vi snackar om det , fast kommer inte fram till något.

3.Jag blir även kallad j**la sosse efteråt haha.

<15:468> "[MT] Oxe": 1. Ni döda mig utan anledning. 2.Ni hoppar inte ts. 3. Ni refundar inte. 4. Alla hatar er. 5. Hoppas ni dör o blir våldtagna i arslet j**la stalkers. detta också <15:48:13> "[MT] Oxe": du o din bror sitter i sthlm med backslick o hummern som ni slickar på när ni spelar , j**la rikemansbarn. har ingen bror

Edited by K.F Carl Mark
Link to comment
Share on other sites

Denna banrequest var mot Oxen för Combatlog. Jag kollade på videon, han disconnecta 2 min och 28 sekunder efter han blivit skjuten, alltså har han hunnit respawna och sedan kunnat logga ut, utan att det ska bli combat log. 

Om du Oxen anser att dom engage:at dig fel eller på något sätt gjort fel så får du lägga upp en egen ban request mot dom.

DECLINED

Link to comment
Share on other sites

  • Sajm0n locked this topic

Efter att ha läst konversationen mellan er båda så har jag,Legacy och Sajmon bestämt oss för att banna Oxen i 6 dagar.

 

Det där beteendet är inget vi kommer godkänna på denna servern! Man ska kunna argumentera och diskutera saker utan att gå helt berserk mot den andra parten. skärpning!

 

ACCEPTED

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.