Jump to content
CvGaming

Ban appeal [TSAR] Oxe


Oxen
 Share

Recommended Posts

  Name: [TSAR] Oxe

  Date:2017-01-03 Cirka kl 17:45

  Reason: Jag blev bannad för att jag hade otrevligt språk mot en medlem i ganget RU. Jag kan erkänna att det var dumt. Fast när jag försöke förklara mig så blev jag bara bannad från ts utan att berätta klart. Det jag tänkte säga var att jag ska sluta säga sånna dumma saker. Fast när man blir kallad dum i huvudet och j**la sosse , samt blir anklagad för något man inte gjort så blir man riktigt arg. Speciellt när de i från början inte ens ville snacka om de i ts. För det tog dom cirka 10-15 min tills jag åtminstonde fick ett meddelande från dom i ts.

Men det jag vill komma fram till nu är att det vore snällt om jag kan få bli unbannad. och självklart så ska det inte upprepas.

Samt så är jag väldigt nyfiken varför jag inte fick ha en normal konversation först innan jag blir bannad?

Plus att jag trodde att om jag grälar med någon i ts så ska det inte påverka själva spelet.

 

Mvh- [TSAR] Oxe

Link to comment
Share on other sites

Kommentarer som inte har med saken att göra undanbedes då jag ändå bara kommer att ta bort dem! 

 

För att få en sak på det klara direkt så kan jag berätta för dig att om man agerar dåligt på teamspeak så kommer en ban att drabba dig både på Teamspeak och in-game. Dvs kan du inte uppföra dig på våran Teamspeak så kommer du att åka ut på båda ställen under en viss period. Du behöver inte ha gjort något IN-GAME för att bli avstängd där utan det räcker att det är någonstans på vårat community eller att det är relaterat till oss. 

 

Med detta sagt så är språkbruket du använder dig av inte acceptabelt här på våran teamspeak och när du dessutom använder anledningen "Ja men jag säger så till alla", så anser vi att det behövdes ett straff för att du ska lära dig hur man uppför sig på våra servrar. Se detta som en läxa och tänk på det när din ban är över. 

Tack för mig :)

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Oxen said:

Xymx var även med när jag blev kallad saker också. Och i videon dom hade på Ban requesten så säger dom att jag är dum i huvudet cirka 3-4 gånger...

Ifall någon kallar dig saker så får du mer än gärna ta upp detta med mig, men jag kan inte föra saker vidare utan att ha det bevisat vad det är som egentligen har sagts.

Link to comment
Share on other sites

@Legacy™ Jag vet att jag gjorde fel , men dom kallade mig saker också? Men varför får jag 6 dagars ban? Folk agerar dåligt på ts hela tiden , och jag var arg på grund av vad jag blev kallad. Så min önskan är att jag kan få bli unbannad. För det jag gjorde ska inte upprepas.

Mvh-[TSAR] Oxe

Link to comment
Share on other sites

Jag kan inte kontakta någon för jag är bannad , och när jag skulle förklara så blev jag bara bannad mitt i konversationen.

Btw grattis att du blev farsa:)

Mvh-[TSAR] Oxe

Edited by Oxen
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Oxen said:

@Legacy™ Jag vet att jag gjorde fel , men dom kallade mig saker också? Men varför får jag 6 dagars ban? Folk agerar dåligt på ts hela tiden , och jag var arg på grund av vad jag blev kallad. Så min önskan är att jag kan få bli unbannad. För det jag gjorde ska inte upprepas.

Mvh-[TSAR] Oxe

Det är väl lite skillnad på att agera dåligt och skriva sånt som faktiskt är olagligt, vilket det du skrev faktiskt är om man vill vara riktigt noga. 

Nej men du är ju inte bannad på forumet så har du något som jag borde se så finns det en utmärkt PM-funktion som du gärna får skriva till mig i :)

 

Tack så mycket men det var bara GW som trollade :D
 

Link to comment
Share on other sites

Och det där men Hoppas du dör och bli våldtagen i arslet. Jag och mina gängmedlemmar säger det till varandra för att jag sa det en gång i ett gräl. Och när Carl och hans kompisar va dum mot mig så skrev jag det till han , fast det ska inte upprepas.

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.