Jump to content
CvGaming

Ban Req - [A.P.D] Leo Edwards


Kurre Ugur
 Share

Recommended Posts

2017-01-07 17.00

'1. [RU] Toaletten Spolar

2. [A.P.D] L. Edwards

3. Jag vart tore tok rdmad av en polis som tyckte tydligen att det inte är smart att tagga den man skjuter. Sen erbjuder ingen comp eller något vilket betyder att han inte bryr sig. Jag vill att ingen polis fraktion admin, mod eller support svarar.

 

http://plays.tv/video/58711888a460721aa3/rdjjjjm?from=user

Link to comment
Share on other sites

Nu var det ju så att Cv-D höll på att ta tax, och att du valde att springa runt med ett vapen PRECIS utanför tax huset är något jag inte fattar. Medic var kallad till platsen, du blev revivad och jag sprang sedan upp till dig i person och bad om ursäkt. Du sa bara att jag skulle ha engageat och sedan så sprang du iväg (ingen request om comp eller något) . Om det är compensation som behövs så är det absolut inga problem, det kan jag fixa direkt.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Leothol said:

Nu var det ju så att Cv-D höll på att ta tax, och att du valde att springa runt med ett vapen PRECIS utanför tax huset är något jag inte fattar.

Tänkt om det fanns en knapp som gjorde att man kunde se vem det va som sprang där, hmmmmm

Link to comment
Share on other sites

Hade inte tid att kolla namnet, vi hade PRECIS hört skott i närheten samt att jag hade en väldigt liten ruta där jag kunde skjuta, så jag valde att inte chansa något. Han blev revivad av en medic, så jag förstår inte vad "problemet" är, jag gick upp och bad om ursäkt för misstaget, och han förlorade inget.

 

 

Något som jag uppmärksammade under videon är ju också att ni redan satt i närheten och "tjuvlyssnade" på Cv-D's engage på oss APD's. Ni hade inget där att göra, och ni ville bara ha KOS mot Cv-D (inge roleplay involverat what so ever). Att ni ska börja klaga på att ni blev skjutna i crossfire är löljligt imo.

Link to comment
Share on other sites

Jag var på platsen detta krig och en stor del du inte berättar i denna ban req är ju att EFTER att du blev skjuten av Leo så fick du ress av medic, står still en stund i Neri, Vi träffar dig ingame och ber dig lämnar platsen och då berättar du att du också är i fight med Cv-D så det accepterar vi, Leo ber om ursäkt och du springer vidare och ett par minuter senare så blir du skjuten av R. Castle. Så när du kommer ifrån med allt efter att Leo skjutit dig och sedan går och slåss med Cv-D och sedan dör så har det ju ingenting med Leo att göra utan då är ansvaret fullt på dig. 

 

Edited by Bartowski
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Bartowski said:

Vill också tillägga att rec finns från vår sida när Kurre senare dör av Cv-D I samma fight.

Det du menar att jag kan skjuta dig sen få dig ressad efter 10 min som om det inte vore något.

Link to comment
Share on other sites

Fast detta makes no sence Kurre. Du vet själv om att local bank blir rånat, varför är du ens där då om du vet att det kommer bli fight mellan APD och något gäng? Enligt mig är detta crossfire då du befinner dig på en plats där du VET, att det kommer bli KOS no matter what.

Sen, hur enkelt tror du att det är att hitta Toaletten Spolar i ts? Det gör det lite svårt för Leo att refunda isåfall. Om man inte känner till alla som spelar på servern så kan det bli lite svårt, även för oss som har spelat med dig och dem i RU.

Sen om du blir ressad av medic så fattar jag inte problemet, du får tillbaka ditt gear och Leo bad om förlåtelse för att han sköt dig?

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Kurre Ugur said:

Det du menar att jag kan skjuta dig sen få dig ressad efter 10 min som om det inte vore något.

Jag menar att Leo gjorde ett misstag MEN han fixade ress åt dig och då har han gjort allting rätt igen, då kan du inte skjuta över ansvaret på honom för gear du förlorar senare i en fight. Med tanke på att du nämner comp och sådant när du fick behålla alla grejer och fick ress...

Link to comment
Share on other sites

Ok, jag ber nu om att inga personer utom mig själv, Leo och Kurre kommenterar denna ban req.

 

Saken är såhär Kurre, Du frågar om det är okej för en person att göra som Leo gör, Absolut inte. Leo gjorde fel som han sedan bett om ursäkt för och tillkännagivit att han gjort. När omständigheterna är som de är och du springer runt i en fight med draget vapen så vet du själv att man kan vara snabb på avtryckaren.... Detta gör det inte okej men däremot förklarar det endel om varför det skedde.

Vad jag vill nu Kurre är att du svarar och ger riktiga resonemang och argument om VARFÖR Leo ska bli bannad. Du fick tillbaka grejerna och Leo fixade medic.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.