Jump to content
CvGaming

[Ban Appeal] Patty/Swim


babajacob1
 Share

Recommended Posts

Name: Patty, Swim
Date: 2015-01-06 
Reason: Hejsan CvGaming.

Det var ett tag sen ni hörde från mig. Ni kanske inte kommer ihåg mig. Jag nickade Patty och Roger Svensson. Jag var polis under en tid på servern och spelade även mycket civilian. Jag blev perm bannad för Duping för nu mer än 2 år sedan (tror jag enligt datumen, inte riktigt säker). När jag sedan gjorde ban appeals för att be om förlåtelse eller för att få en sista chans så blev jag nekad. Jag blev bannad av hitem som jag nu ser inte är en admin längre på servern. Men han skrev i svaret till min ban appeal detta. "So the bann remains permanent and we might revisit in the future when wounds are mended."
Vilket jag känner är nu. Jag har inte spelat arma så mycket sen jag blev bannad här men nu när mina IRL polare tänkte börja spela här på servern så ville jag se om det finns en chans för mig att komma tillbaka. Jag ser till 100 procent allvaret i mitt brott och kan garantera er att ni inte kommer se någon duping från mig någon mer gång. 

Här är länken till ban appealen jag gjorde för väldigt länge sedan efter jag blivit bannad: https://cvgaming.net/topic/1491-ban-appeal-sc-roger-svensson/

Tack för mig

Link to comment
Share on other sites

Hejsan Roger Svensson, minns dig mycket väl. Vad du gjorde var 2 major fuckups på kort tid. Jag är villig att ge dig en ny chans dock! Men jag vill att du kontaktar mig på teamspeak för ett litet snack. 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.