Jump to content
CvGaming

ban req


J.Galonis
 Share

Recommended Posts

Name: J.Galonim

        Offender-Name: [T] Savage även känd som [A.P.D] Savagae

        Date: 2017-01-09 Ca 18:00

        Which rule(s) were broken: Rdm

 

 

 

        Additional information: jag och mitt gäng engagear på ufa, sedan kommer ett gäng vid namn T, jag sa åt dem att sticka annars dödar vi dem vilket inte är en engage. sedan dödar [T] Savage mig,

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=AFg8opFlH50 video proof.

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, JonisGalonis said:

så den accepteras inte?? och vadå får man inte hoppa över murar?

Utgå alltid ifrån att om föremålet är högre än dig själv så får du inte hoppa över det. Det finns väldigt lite RP inblandat i det hoppet som du gör över muren där.. Så tänk på det till nästa gång. 

11 minutes ago, Miss H said:

Jag var med i denna situation, och detta är inte från ikväll. Detta hände för ca 2 dar sen, om inte mer.

Kommer att hänvisa till denna med tanke på Hannas kommentar. Ifall du har bevis på att denna händelse är INOM 24-timmars gränsen så får du gärna skicka det till mig på PM så kommer jag återigen att öppna tråden.

On 2016-11-18 at 10:09 PM, Legacy™ said:

When you post a ban request it needs to be within 24hours of the situation, this means, you have 24hours to upload and post a ban request, failing to do so, will result in auto decline

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.