Jump to content
CvGaming

Kavala trams


Algot
 Share

Recommended Posts

11 hours ago, anden said:

ser några extremt bra poliser där asså

Det finns faktiskt något som kallas rp. Man behöver inte alltid slänga in folk i fängelse bara för att de röker weed, det kanske finns en mening med det för att göra rpet mer realistiskt. I denna situation var det så.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, A. Savage said:

Du skulle ha haft med kör-sjungandet också! Hahahaha

 

 

Då vill jag gärna veta vad du skulle ha gjort bättre. Inte mycket om jag skulle ha fått gissa själv. :) 

 

5 hours ago, Miss H said:

Det finns faktiskt något som kallas rp. Man behöver inte alltid slänga in folk i fängelse bara för att de röker weed, det kanske finns en mening med det för att göra rpet mer realistiskt. I denna situation var det så.

till svar på savage så skulle jag bara tazea alla som va där och sätta restrains sen ta ett seriöst snack som ÄR RP miss H så varför kasta smuts när du själv bara står och kollar på när folk gör olagliga saker, du är polis ditt jobb är att ta bort weed och allt men du försöker istället så och prata med dom, lyssnar dom inte tycker jag man tazear och sen drar ett seriöst snack med dom. det behövs inte alltid prisson. du har fått något fel om mig om du tror jag satte in alla i prisson.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, anden said:

 

till svar på savage så skulle jag bara tazea alla som va där och sätta restrains sen ta ett seriöst snack som ÄR RP miss H så varför kasta smuts när du själv bara står och kollar på när folk gör olagliga saker, du är polis ditt jobb är att ta bort weed och allt men du försöker istället så och prata med dom, lyssnar dom inte tycker jag man tazear och sen drar ett seriöst snack med dom. det behövs inte alltid prisson. du har fått något fel om mig om du tror jag satte in alla i prisson.

Eehmm.. Kasta smuts?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, anden said:

 

till svar på savage så skulle jag bara tazea alla som va där och sätta restrains sen ta ett seriöst snack som ÄR RP miss H så varför kasta smuts när du själv bara står och kollar på när folk gör olagliga saker, du är polis ditt jobb är att ta bort weed och allt men du försöker istället så och prata med dom, lyssnar dom inte tycker jag man tazear och sen drar ett seriöst snack med dom. det behövs inte alltid prisson. du har fått något fel om mig om du tror jag satte in alla i prisson.

Jag har inte sagt ett ord om vad du gjorde som polis eller vad man bör göra som polis. Det enda jag säger är att man behöver inte alltid vara "stenseriös" som du förklarar nu, alltså att ta ett seriöst snack så fort någon gör något. Att röka weed var en del av deras rpscenario, vilket var helt fine för mig. Vi hade roligt, det är huvudsaken. Alla agerar på olika sätt och alla har olika synpunkter på vad rp är, det är helt okej.

Jag kastar inte smuts på dig Anden, jag säger bara att din kommentar var rätt onödig, då du var ironisk och vill komma fram med att vi är dåliga poliser för att vi agerade som vi gjorde.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, anden said:

 

till svar på savage så skulle jag bara tazea alla som va där och sätta restrains sen ta ett seriöst snack som ÄR RP miss H så varför kasta smuts när du själv bara står och kollar på när folk gör olagliga saker, du är polis ditt jobb är att ta bort weed och allt men du försöker istället så och prata med dom, lyssnar dom inte tycker jag man tazear och sen drar ett seriöst snack med dom. det behövs inte alltid prisson. du har fått något fel om mig om du tror jag satte in alla i prisson.

Men varför gjorde inte wajk de bara? https://gyazo.com/064e0c98aebb21d7d760739367dc50e1

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.