Jump to content
CvGaming

Ban req TM Wally


Morio
 Share

Recommended Posts

Request Information

        Name: *Your in-game name* SS xXx Shrek Lover xXx

        Offender-Name: *Offender's in-game name* TM Wally

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 17-01-10 19:00

        Which rule(s) were broken: Fail engage

        Additional information: Explain in detail what happened. Grabbe engaga både när vi körde och han säger nåt konstigt i sin engage, kan inte höra vad det är han säger , låter som dedededed.

OBS: Om TM vill så kan vi mer än möjligt lösa detta med Refound.

Edited by Morio
Link to comment
Share on other sites

Kan berätta vad han säger för dig. 

"Excuse me, This is TM if you jump out the car then you die, stop the car stop the car, stop the car". 

 

Vilket inte är en korrekt engage någonstans då ni gör som han säger och inte hoppar ur bilen. Ni kan länka denna tråden till T.M grabbarna. Dom har tills imorgon vid 16:00 på sig att ge tillbaka sakerna som tappades annars blir dom bannade. Vill gärna se bilder på att ni ger tillbaka sakerna eller få det bekräftat ifrån dem som la ban-req. 

 

Sen så till dig @Morio så föreslår jag att ni byter gäng-tag illa kvickt samt byter namn till något lite mer passande (Shrekf4ggot, är ni 4 år gamla?), ni har även till 16:00 imorgon på er annars kommer det en ban på er också. 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Vincent D said:

Självklart, vi byter tag men vad är felet med tex ShrekLover/ShrekHunter? Vi driver bara... Sedan ShrekFaggot är ju en annan historia, det är vår mindre intelligenta gängmedlem som inte hade någon bättre fantasi. @

Legacy™

Sålänge han byter namn så är jag nöjd, tänkte bara att det kanske ligger i erat bästa intresse att ha lite minde trolliga namn men hade kanske fel. 

SS som gängtagg är dock inte OK, så den får ni ta väck med. 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, pantern02 said:

@Legacy™ slutar inte förän fyra kan nog tidigast komma in 17.30 och ge tillbaka en del av sakerna resten får jag väl betala 

Jag slutar inte heller för än 15:40 så vi fixar det lite senare. Jag kontaktar dig Legacy när vi är klara.

Edited by Morio
Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.