Jump to content
CvGaming

[PFG] Flensost - 15/01 runt kl 14:30


Sam
 Share

Recommended Posts

       Name: [Doctor] Elias

        Offender-Name: [PFG] Flenstost

        Date: 15/01/17

        Which rule(s) were broken: Combatlogg

        Additional information: Vi dödade varann, sen combat loggade han! Skrev till han att han kunda ge mig en summa så löste vi det här men han valde att neka denna dealen!                                                         (Han loggar runt 25 sek efter           jag dödat han)

 

Edited by Sam
Link to comment
Share on other sites

Jag är inte så van med arma och blev jävligt förbannad när jag dog, så jag rage quita. Admins ni kan wipea det nuvarande gearet jag har för har inte spelat något sedan dess. Sedan så försökte du utpressa mig på pengar för att inte lägga en ban req. // Flensost

Edited by Abi Babi
Link to comment
Share on other sites

On 2017-01-15 at 8:47 PM, Abi Babi said:

Jag är inte så van med arma och blev jävligt förbannad när jag dog, så jag rage quita. Admins ni kan wipea det nuvarande gearet jag har för har inte spelat något sedan dess. Sedan så försökte du utpressa mig på pengar för att inte lägga en ban req. // Flensost

Utpressa? nej jag gav dig en deal ifall du ville undvika ban req, men du ville att jag skulle lägga ban req!

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Att bli arg för något är helt OK. Men att bryta våra server regler är någonting helt annat.

Det är solklart att man ligger kvar de ynka 2 minuterna tills man respawnar.

Accepterad [PFG] Flenstost är nu bannad för combatlogging!

//Bachne

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.