Jump to content
CvGaming

Miss H Montage #2


Miss H
 Share

Recommended Posts

Haha tappar hoppet för mänskligheten lite.  Hur kan man sitta och neka till att man spelar adaptive, man kan inte bevisa det när man blir tillbedd för man "har bara 1 min shadowplay" och sen slänger upp ett montage med bara adaptivekills på både oss och andra gäng med. Hahahahaa var finns hjärncellerna är ju frågan? Tack för montaget, det gjorde min dag iaf och här finns alla bevis herr polischef behöver för att göra något åt saken ;)

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, L.Marshall said:

Haha tappar hoppet för mänskligheten lite.  Hur kan man sitta och neka till att man spelar adaptive, man kan inte bevisa det när man blir tillbedd för man "har bara 1 min shadowplay" och sen slänger upp ett montage med bara adaptivekills på både oss och andra gäng med. Hahahahaa var finns hjärncellerna är ju frågan? Tack för montaget, det gjorde min dag iaf och här finns alla bevis herr polischef behöver för att göra något åt saken ;)

TONY+POPCORN+001.JPG

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, L.Marshall said:

Haha tappar hoppet för mänskligheten lite.  Hur kan man sitta och neka till att man spelar adaptive, man kan inte bevisa det när man blir tillbedd för man "har bara 1 min shadowplay" och sen slänger upp ett montage med bara adaptivekills på både oss och andra gäng med. Hahahahaa var finns hjärncellerna är ju frågan? Tack för montaget, det gjorde min dag iaf och här finns alla bevis herr polischef behöver för att göra något åt saken ;)

Bara för att jag använder adaptive när jag spelar mot andra gäng betyder det inte att jag använder det mot er, då vi har kommit överrens om att det inte ska användas i våra fighter mot varandra. Vill du diskutera om något kan du komma till teamspeak istället för att sitta och kommentera massa saker. Jag lägger upp ett montage för att jag tycker det är kul, inte för att folk ska sitta och kommentera "aahhh hon har adaptive" so what liksom? 99% av servern använder det och jag vet for sure att många i UFA gör det också.

Vilken tidpunk mot er använder jag adaptive i mitt montage? För jag ser faktiskt inte vilken kill det är då jag vet att jag har stängt av adaptive varje gång vi har haft fight mot varandra.

Och anledningen till att jag har 1 min är för att jag laggar om jag har mer. Alla har inte råd med en bra dator, men du är välkommen att donera en bättre om du vill att shadowplay-timern ska ändras. Om inte, glöm och gå vidare!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Miss H said:

Bara för att jag använder adaptive när jag spelar mot andra gäng betyder det inte att jag använder det mot er

När du skjuter mot vår hunter, till exempel. I början när du har för dålig kvalité, sen säkert fler men jag orkade inte titta på hela :D Sen längden på shadowplay påverkar inte datorns prestanda, inte så du märker av det iaf ;)  Sen gör det inte saken bättre att du försöker ljuga och säga att det var "någon annan man såg adaptivepeaka och att du kom precis bakom" eller något liknande när det bara är du på den platsen ;)  Men som sagt, detta är inget ställe vi ska diskutera detta precis som du säger, men var försiktig. Ljuger man för mycket för sig själv kan man till slut börja tro på det själv, och då är man illa ute oavsett om det gäller arma eller riktiga livet ;) Förövrigt, fint montage! :)

 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, L.Marshall said:

När du skjuter mot vår hunter, till exempel. I början när du har för dålig kvalité, sen säkert fler men jag orkade inte titta på hela :D Sen längden på shadowplay påverkar inte datorns prestanda, inte så du märker av det iaf ;)  Sen gör det inte saken bättre att du försöker ljuga och säga att det var "någon annan man såg adaptivepeaka och att du kom precis bakom" eller något liknande när det bara är du på den platsen ;)  Men som sagt, detta är inget ställe vi ska diskutera detta precis som du säger, men var försiktig. Ljuger man för mycket för sig själv kan man till slut börja tro på det själv, och då är man illa ute oavsett om det gäller arma eller riktiga livet ;) Förövrigt, fint montage! :)

 

När jag sköt mot er hunter? Du kan kolla på den delen igen, så ser du att jag inte använder adaptive. Jag vet även att jag kom lite sent den gången och frågade "Vilka tar fed" svaret var "UFA" och jag stängde av adaptive direkt. Men, det vet ju inte du. 

Jag vet vilken situation du syftar på när du säger "någon annan man såg adaptivepeaka och att du kom precis bakom" och sen att jag var den enda på plats stämmer ju dock inte. Jag önskar att jag hade video så jag kan bevisa dig fel. Anyway, glöm detta och gå vidare.

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.