Jump to content
CvGaming

RDM


Karsten
 Share

Recommended Posts

  Name: *Your in-game name* Karsten

        Offender-Name: *Offender's in-game name* gänget SW

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 1/20 2017

        Which rule(s) were broken: RDM

        Additional information: Explain in detail what happened. i got rdmd

 http://plays.tv/video/588289e6199393e83a/rdm

 

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Peter Marple said:

SW, vill ha video från ert perspektiv. Ni har 24 timmar på er!!

Vänta va? Har du ens kollat på hans video? Han har ju effects på minsta, man hör ju knappt när chebbi skriker brevid han?

Och varför tog du bort min kommentar? Visade ju vad de skulle göra för att kunna höra engages

Edited by Joelelele
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Joelelele said:

Vänta va? Har du ens kollat på hans video? Han har ju effects på minsta, man hör ju knappt när chebbi skriker brevid han?

Och varför tog du bort min kommentar? Visade ju vad de skulle göra för att kunna höra engages

Därför att jag inte tyckte att den tillförde något viktigt, gillar inte spydiga kommentarer. 
Och ja, jag har kollat på hans video. Undrade bara om ni hade en så jag kan se det från två perspektiv :)

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Peter Marple said:

jag kan se det från två perspektiv :)

varför ska du ha video ifrån oss när han har dragit ner effects men om denna blir accad vet man ju hur man ska göra om man vill bli "RDMAD" och lägga en banreq

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, bobin said:

varför ska du ha video ifrån oss när han har dragit ner effects men om denna blir accad vet man ju hur man ska göra om man vill bli "RDMAD" och lägga en banreq

Du har ingen anledning till att vara arg och vrång mot mig. 

Jag ville bara ha en video så jag kunde få det från ett annat perspektiv. Du har ingen anledning till att bli putt bara för att jag undrar. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Peter Marple said:

Du har ingen anledning till att vara arg och vrång mot mig. 

Jag ville bara ha en video så jag kunde få det från ett annat perspektiv. Du har ingen anledning till att bli putt bara för att jag undrar. 

Jag tog req men var hela 30 sec sen då jag tar 5 min. Men man hör inte ens när jag står bredvid honom och skriker "tjenna"

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.