Jump to content
CvGaming

Ban request


anden
 Share

Recommended Posts

 Request Information

        Name: *Your in-game name* [U.F.A] Isili Alcapone

        Offender-Name: *Offender's in-game name* [GG] A. Bishop [GG] Jolina Montana

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened>  2017-01-22

        Which rule(s) were broken: RDM

        Additional information: Explain in detail what happened. Jag och [U.F.A] Adde va påväg tillbax till bandit efter vi dött. När vi kommer inärheten så har [N] tagit en av våra hunters. under tiden som vi försöker ta tbx den så blir Adde dödad av Jolina Montana och sen blir jag dödad av A.Bishop. Jag och adde var också flera meter utanför zonen när vi vart dödade och vi hade inte äns gått nära den efter vi kommit tbx. Dom vägrade att svara i side chat efteråt också.

 

Video:

 

Refound från admin skulle va najs :)

ps Jag e retarded

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Obbe1 said:

Men ni drar väll ut kos zonen när ni åker inne på bandit vi skjuter på er sen åker ni ut och in hela tiden såklart vi får döda er.

Har du inte kollat videon? Jag och anden kom precis från vår ö? Vadå åka in o ut kollar du videon ser du ju att vi inte har åkt in ;)

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Adde said:

Har du inte kollat videon? Jag och anden kom precis från vår ö? Vadå åka in o ut kollar du videon ser du ju att vi inte har åkt in ;)

 

14 hours ago, Obbe1 said:

Fortfarande dina kompisar har dragit ut KOS zonen

Har inte vart med i situationen, men har kollat videon och är del utav gänget GG så känner att jag kan lägga en kommentar här, Men om det är som Obbe säger att era polare har vart inne i zonen och GG har skjutit mot er och ni har dragit ut därifrån har dom fortfarande kos på er, Och att du och anden just kom från ön där har du en poäng men ni är fortfarande med i ett gäng / fraktion och ett gäng / fraktion blir taget som en grupp, inte varje individ för sig själv men det vet ni om :)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, treos said:

 

Har inte vart med i situationen, men har kollat videon och är del utav gänget GG så känner att jag kan lägga en kommentar här, Men om det är som Obbe säger att era polare har vart inne i zonen och GG har skjutit mot er och ni har dragit ut därifrån har dom fortfarande kos på er, Och att du och anden just kom från ön där har du en poäng men ni är fortfarande med i ett gäng / fraktion och ett gäng / fraktion blir taget som en grupp, inte varje individ för sig själv men det vet ni om :)

så det du säger är att om någon i GG åker in och ut ur zonen så har vi kos på alla er 500m utanför zonen?

Link to comment
Share on other sites

Runt bandit finns en svartmarkerad cirkel, inom denna har ni KOS. INTE utanför. Jag skulle kunna hålla med om att man får skjuta om en person springer ut och in flertalet gånger enbart för att abusa denna regel men i detta fall så gör de ju inte det!

 

@Alexander.B , Refunda Adde på det som han tappade! Du har 24h på dig! Anden skall också bli refundad av respektive som dödade han!

 

Skicka bevis till mig på ts när detta har gjorts!

Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.