Jump to content
CvGaming

Ban Rec TRS Folkesson


Vincent D
 Share

Recommended Posts


        Name: *[SQ] Vinknust 69*

        Offender-Name: *[TRS] Folkesson*

        Date: 2017-01-22 - <22:00> 

        Which rule(s) were broken: Jag fick inte tid på mig att ta upp händerna.

        Additional information: Jag och min kompis Zanetti hade en trevlig pratstund med TRS. Helt plötsligt engagade dom oss. Zanetti dödade en av dom och direkt efter blev jag dödad av Folkesson. Jag fick ca 2 sekunder på mig efter engagen att ta upp händerna, vilket jag anser är en aning lite. Visst jag förstår att dom såg mig som ett hot, men då kanske det inte är så smart att sitta framför mig när dom engagar. Sedan när vi pratade i Teamspeak så skyllde dom på att, på grund av att Zanetti öppnade eld så har dom rätt att döda alla i gänget, även de som lyder. Vilket jag ändå inte hann göra...

       Zanettis perspektiv: https://www.youtube.com/watch?v=7nCEKJcSjgA&feature=youtu.be

       Mitt perspektiv (Ursäkta mitt ljud och kvalité i videon): https://www.youtube.com/watch?v=SBtShrw6xok&feature=youtu.be

 

 

 

Edited by Vincent D
Link to comment
Share on other sites

Jag svarar åt Folkesson enl önskemål. (ag var närvarande vid situationen, kan visa rec för admins vid behov) 

A gang will be judged for its actions as a group. (This applies for example if the gang leader of your gang declares war)

Om vi engagerar och ni dödar vår medlem direkt, måste vi besvara elden mot alla som kan ses som ett hot. Du befinner dig 1m från en av våra medlemmar, du har draget vapen och siktar på honom när vår medlem skjuts. Hade du haft händerna uppe/obeväpnad hade det varit en annan sak. Tycker det är självklart att vi besvarar elden mot beväpnande motståndare om en av våra medlemmar skjuts ner. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Harry said:

Jag svarar åt Folkesson enl önskemål. (ag var närvarande vid situationen, kan visa rec för admins vid behov) 

A gang will be judged for its actions as a group. (This applies for example if the gang leader of your gang declares war)

Om vi engagerar och ni dödar vår medlem direkt, måste vi besvara elden mot alla som kan ses som ett hot. Du befinner dig 1m från en av våra medlemmar, du har draget vapen och siktar på honom när vår medlem skjuts. Hade du haft händerna uppe/obeväpnad hade det varit en annan sak. Tycker det är självklart att vi besvarar elden mot beväpnande motståndare om en av våra medlemmar skjuts ner. 

Fast det är ju inte Vincents fel att han står 1 m från eran medlem? Om ni nu engagar så är det nog smart att man inte står 1 m från den man engagar, så man faktiskt ser om de gör som man säger. Det är ganska efterblivet att engaga någon som står precis bredvid än och sen skjuta direkt efter för att han var så nära. Sätt upp er bättre innan ni engagar så behöver ni inte skjuta direkt efter en engage om ni vill överleva.

Link to comment
Share on other sites

Vilken regel bröt vi?

Vi tar jättegärna emot förslag om hur vi ska engagea/kriga för att överleva längre/vinna, men det tar vi då gärna privat via forumet/ts/steam, inte genom en ofullständig banrequest. 

 

Edited by Harry
Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.