Jump to content
CvGaming

Ban request GG , 2017-01-25


Xymz
 Share

Recommended Posts

      Request Information

        Name: [TSAR] Xymz / [MedicT] Xymz

        Offender-Name: [GG] Buggtrion and [GG] Rolf

        Date: 2017 01 25 typ klockan 19.00?

        Which rule(s) were broken: Attempt to dupe, combatlogging

        Additional information: GG killed eachother and they requested medic. I went there and when I had revived  them they had combatlogged. Everything was looted by some other GG member (GG Ali i believe) , so I would say it is attempt to dupe aswell as 'combatlog' ( I doubt they ran around naked, cause they must have killed eachother with something, 1 with police backpack naked aswell is quite unlikely) . This happend around 19.00 I think. 

 

https://gyazo.com/f9652a55fc23fce2d146aebe5f91bc3b

 

https://gyazo.com/561b6eee76efd81e13a1f6ad949b36de

Edited by Xymz
Link to comment
Share on other sites

Omg varför lägger folk ban req hela j**la tiden du kan ju skriva till oss på ts i fall det är nåt så kan vi säga vad som hände innan du lägger ban req det vet ju för 0 vad som har hänt lägger inte ens up bevis för att vi har =dupa=

Edited by Obbe1
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Obbe1 said:

Omg varför lägger folk ban req hela j**la tiden du kan ju skriva till oss på ts i fall det är nåt så kan vi säga vad som hände innan du lägger ban req det vet ju för 0 vad som har hänt lägger inte ens up bevis för att vi har =dupa=

Ja, vad var anledningen då? Att båda era spel skulle ha krashat eller dylikt samtidigt som ni ligger döda är i mina ögon rätt så osannolikt.

Link to comment
Share on other sites

 Så här var det, jag, Alli, Buggtrion och Obbe skulle råna gastation. Vi stannade våra bilar utanför, sen när vi skulle åka sa Buggtrion att han ville ha Allis bil, Alli sa nej men Buggtrion tog bilen endå Alli.Alli hotar då med med vapen och Buggtrion hoppar ut ur bilen och knockar han och skrattar, då sa Alli skjut han rolf. Jag sköt honom då han hade hållt på att trolla innan så jag orkade inte med honom bara. Då hoppar obbe ut ur våran bil och skjuter mig och Alli skjuter obbe. Jag reqa medic men när jag ser att medic inte kommer drog jag alt-f4 för jag inte orkade dö av teamate. Jag vart bara arg tänkte inte mig för innan jag gjorde det. Alli plockar upp våran gear och droppar den. jag droppa också min gear när jag logga in sen då jag visste att det jag gjorde var fel.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jag ertappade GG med en combatlogg  igårkväll ifrån bandit området . Har även fått ett par screens och klipp på andra tillfällen då GG combatoggat.

 

Jag väljer att banna Rolf, BUggtrion och Alli ett par dagar så jag har tid att gå  sätta mig o kolla igenom  loggar och backups med mera! 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.