Jump to content
CvGaming

Ban request [SW] Adebayo Akinfenwa & [SW] Garaani Axmadeey 2017-01-27 - Ca 21:45


Harrisson
 Share

Recommended Posts

 

         Request Information

        Name: [T.R.S] A. Harrisson

        Offender-Name: [SW] Adebayo Akinfenwa & [SW] Garaani Axmadeey

        Date: 2017-01-27 - Runt 21:45

        Which rule(s) were broken: VDM

        Additional information: Explain in detail what happened:

De är videos från två tillfällen. De två första videosen hände ca 21:45 2017-01-27 då [SW] Adebayo Akinfenwa VDMade oss två gånger med sin hatchback sport. Ingen engage har skett, bara ren VDM. Den tredje videon var några timmar innan då [SW] Garaani Axmadeey VDMade [T.R.S] Folkesson och sedan engageade honom, restrainade honom med zipties, tog hans gear och Shop Choppade hans HEMTT Box.

Vi tänkte lösa det på TeamSpeak men de hände som visat upprepande gånger så vi bestämde oss för att banrequesta det istället.

Videobevisen:

1. 

2. 

 

3. http://plays.tv/video/588ba791b76a6f54d3/fail

Link to comment
Share on other sites

video 1 och 2 löste vi ju, vi lagade er bil och ni lootade eran polare sen stack ni. Vi sa även att vi skrivit till medic att komma

Edited by Wazz
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Wazz said:

video 1 och 2 löste vi ju, vi lagade er bil och ni lootade eran polare sen stack ni. Vi sa även att vi skrivit till medic att komma

Vi löste inget första gången. Ja ni lagade bilen men ni bryter fortfarande mot regler gång på gång.

Link to comment
Share on other sites

Just now, bobin said:

Detta anser inte jag som en "vdm" då du har god tid på dig att svänga undan men att du lagar och "hoppar" fram är inte vårat problem.

Ja, jag kanske skulle kunna ha hunnit, men ni bromsade fortfarande in hårt och jag höll full broms på bilen. Denna gång hann jag inte att svänga. Men det hände fortfarande fler gånger en just den gången.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, NEHR said:

Men det hände fortfarande fler gånger en just den gången.

Jag kan inte stå för vad dem gör men dem nadra säger att 1and och 2an är lösta och ni har pratat om detta?!

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, K.F Carl Mark said:

vad har jag gjort för fel här?

Ja, de lagade bilen men varför ska de inte bli bannade när de håller på så? De va ju inte direkt av misstag att de bromsade framför oss när de kört in i oss flertal gånger. Vi kan sluta diskutera dethär så får adminsen bedöma! 

Edited by NEHR
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, chebbi said:

Den röda bilen i 2an stannade ju eftersom att han krockade med den blåa bilen...... Ni hade alltid i världen då att svänga bort men valde att köra han i arslet... Men han i blå vette fan va han gör,

Det är han i den blåa bilen som jag banrequestat :) 

Link to comment
Share on other sites

Just now, bobin said:

Jag tycker att istället för att veva i denna posten så kan vi prata med en admin om detta om det går bra för eran del :)

Har redan sagt att vi ska lägga ner. Bachne tyckte att vi skulle lägga upp den tredie videon också. Tänker låta Adminsen avgöra!

Link to comment
Share on other sites

Ledsen att jag blandar mig in men ville bara att du skulle få svar på din fråga Joelelele. 

Anledningen till att vi satt i ts med tsar var för att vi skulle ta fed tillsammans och under tiden alla samlades på airport så kom polis, Folke och John Flydde åt samma håll. 

Min fråga till dig Joel är väl vad är det du anser är info från John till Folke ?? :) 

Link to comment
Share on other sites

Summering: TRS har ett flertal gånger varit med i situationer där SW använder fordon på ett sätt som bryter mot regeln, VDM. Enligt infon ovan är TRS inte nöjda med hur situationerna har lösts, och därför valt att ta det till forumet. Förhoppningsvis kommer detta leda till att SW ändrar sitt beteende gällande att tänja/bryta mot regler, specifikt med fordon. Och om de inte gör det, får de hårdare straff nästa gång de väljer att fortsätta bryta mot regeln/erna.

 

Var inte vår avsikt att lägga upp en "onödig banrequest", tycker staff att vi gjorde det så ska vi tänka efter mer nogrannt nästa gång

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.