Jump to content
CvGaming

Ban Req UFA algeen


v.pUTIN
 Share

Recommended Posts

    Request Information

        Name: [N] Puttelele

        Offender-Name: [U.F.A.] Algeen

        Date: 2017-01-28 klockan 00:45~

        Which rule(s) were broken: RDM/Bra rp från hens sida.

        Additional information: Explain in detail what happened. Jo då jag hade ett RP med en av UFA medlemarna så logga UFA medlem nummer 2 in och skjuter mig då jag säger "håll käften"

DÅ JAG HAR RÄTTEN ATT VARA PÅ PLATSEN VILKET NI SER ATT UFA MEDLEM NUMMER 1 SÄGER. så vill jag har idioten till UFA medlemm ALGEEN bannad då han gjort tillräckligt många fel och inte åkt dit på något.

 

Sedan vill jag även ha tillbaka min MX med RCO, Silencer, 13* mags med det i vapnet....

 

Sen om denna skulle nekas av någon magisk anledning så får ni gladeligen förklara för mig hur en KOS zone blir en ikke KOS zone och sedan en KOS zone igen. 

 

 

BEVIS http://plays.tv/video/588bdc833e4be6ffe0/rdmmmmmmmm

YEspps det var ett grovt RP med fula ORD, men vad förväntar vi oss nu för tiden?

 

Individen ifråga har glidigt ifrån så pass många saker så nu är det dax att han ryker :(

Fick även reda på att typ 10-15 minuter efter min död så såldes min VAPEN för 600k av Algeen till en annan civil. https://gyazo.com/a437a11a9710b0f0389f6b3f4e320546

Kan du inte se att detta är en RDM då jag får vara på området så tycker jag att du har fel i huvudet.

 

Edited by v.pUTIN
Link to comment
Share on other sites

Tänker inte försöka rättfärdiga situationen, men ja du kanske fick komma dit, men det finns ingen garanti på hur du blir bemött när du står och kastar det du gör mot dom, även om man betalar tax kan man inte stå och säga vadsom och förvänta sig en kram, du står och kallar dom för olika nedvärderande saker samt ber dom hålla käften när de inte blir tilltalade, på deras egen ö? det är klart att det antas vara väldigt hostile att göra så. Sen angående säljningen av dina saker har jag ingen aning om hur det hände så kan inte riktigt kommentera.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Darwin said:

Tänker inte försöka rättfärdiga situationen, men ja du kanske fick komma dit, men det finns ingen garanti på hur du blir bemött när du står och kastar det du gör mot dom, även om man betalar tax kan man inte stå och säga vadsom och förvänta sig en kram, du står och kallar dom för olika nedvärderande saker samt ber dom hålla käften när de inte blir tilltalade, på deras egen ö? det är klart att det antas vara väldigt hostile att göra så. Sen angående säljningen av dina saker har jag ingen aning om hur det hände så kan inte riktigt kommentera.

Sist jag kollade så borde väll Algeen kunna skriva försig själv? Menar han har ett tagentbord. Så Darwin ditt namn nämns inte någonstans i denna ban reqen så behåll dina kommentarer för dig själv.

Link to comment
Share on other sites

On 2017-01-28 at 0:32 PM, v.pUTIN said:

Sist jag kollade så borde väll Algeen kunna skriva försig själv? Menar han har ett tagentbord. Så Darwin ditt namn nämns inte någonstans i denna ban reqen så behåll dina kommentarer för dig själv.

Har rätt att skriva då jag anser mig vara i important relation till reqen då jag satt i TS samt är deras fraktionsledare. Och du vet att vi redan har KoS där så vad är problemet? även om du fick komma till bommen så sa ingen att du fick komma dit och kasta skit rakt i ansiktet på dom.. Du leker med elden sen lägger du en banreq när du blir bränd liksom.. snälla.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Darwin said:

Har rätt att skriva då jag anser mig vara i important relation till reqen då jag satt i TS samt är deras fraktionsledare. Och du vet att vi redan har KoS där så vad är problemet? även om du fick komma till bommen så sa ingen att du fick komma dit och kasta skit rakt i ansiktet på dom.. Du leker med elden sen lägger du en banreq när du blir bränd liksom.. snälla.

Spelar absolut ingen roll om du satt i ts eller om du är deras fraktionsledare. rätt är rätt och fel är fel. 

 

20 minutes ago, Darwin said:

Så Darwin ditt namn nämns inte någonstans i denna ban reqen så behåll dina kommentarer för dig själv.

Låt Algeen använda tagentbordet.

Link to comment
Share on other sites

 du kallar killen för idiot, säger stå still när jag tilltalar dig, tro inte att du är något
 säger att våran agenda inte tillför något
 säger att vi är ett litet civilgäng
 säger att du är från notorious (som är ökända för att förstöra för oss)
 säger att vi är patetiska
 säger du ser ut som en j**la grindöppnare, som leds av en j**la snoppjävel som inte kan ett j**la skit
 kallar hans ledare för hans pojkvänner
 sen avslutar du med: håll käften när jag tilltalar din kollega

 i rest my case.. du bad om det.

Link to comment
Share on other sites

Ja vet inte riktigt va detta är för något... 

Kan börja med o säga att det inte är någon RDM för det första.. Putin.. Du kommer dit? Du kallar UFA killarna det ena o det andra, Det är precis som Darwin säger du ber om att få ett skott mellan ögonen,
Du är på deras Ö och då äre deras regler som gäller, Så tycker absolut INTE det är en RDM.
Så därför kommer jag DECLINEA denna Ban Request.
Har du några funderingar över mitt beslut är du välkommen att ta Kontakt med mig på Teamspeak!

EDIT: Och det här med att Algeen säljer gearet putin hade.. Det har återställts och det fanns absolut inget rätt i det!
Algeen har fått en Varning för det han gjort.
/ Imlay

Link to comment
Share on other sites

  • Imlay locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.