Jump to content
CvGaming

Ban req - Xymz


DompaN
 Share

Recommended Posts

Name: [A.P.D] D.Hope

        Offender-Name: [TSAR] Xymz

        Date: 2017-01-28 tid: 20:30

        Which rule(s) were broken: rdm

        Additional information: De var 5 min innan purge och jag blev engagead av Xymz, jag tycker han sköt tok snabbt, bad om  refound men han ville inte. http://plays.tv/video/588cedd6c7f5e9c190/-tsar-xymz https://gyazo.com/34ce54fdf78c03ef0ec278c525b39f21

Link to comment
Share on other sites

Hmm att dra två gånger 'This is tsar up with you hands or open fire' är inte tillräckligt? Varför reagerade du inte första gången utan kollade bara runt där isåfall? Dessutom acceptera ni det genom att döda mig, vilket i sig också är ett regelbrott; rdm ger inte kos om ni nu tyckte det. Från första gången jag sade hade du ungefär 5 sekunder på dig att reageara men du fortsatte att ligga ner. Dessutom skjöt jag dig innan jag själv hörde någonting då det är delay på communication. När jag sköt dig hörde jag bara nåt brus.

 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Xymz said:

Hmm att dra två gånger 'This is tsar up with you hands or open fire' är inte tillräckligt? Varför reagerade du inte första gången utan kollade bara runt där isåfall? Dessutom acceptera ni det genom att döda mig, vilket i sig också är ett regelbrott; rdm ger inte kos om ni nu tyckte det. Från första gången jag sade hade du ungefär 5 sekunder på dig att reageara men du fortsatte att ligga ner. Dessutom skjöt jag dig innan jag själv hörde någonting då det är delay på communication. När jag sköt dig hörde jag bara nåt brus.

 

Jag switchade mellan kanalerna och sa "Aa vänta absolut" sen sköt du mig. Sen om någon annan som inte sitter i min kanal dödar dig de e hans problem inte mitt. Jag vill inte se mer kommentarer eftersom admins ska lägga ett beslut :)

Link to comment
Share on other sites

Jag tycker ändå att du får tid nog att göra som han säger, Du väljer att dra ut på det själv och får därför stå ditt kast.

Därför kommer jag neka denna.

 

Med det sagt, Xymz kommer ändå bli bannad 1 dag för det beteendet han visat upp de senaste dagarna i ts och i side chat.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.