Jump to content
CvGaming

Ni vet vad som gäller!


Tintin
 Share

Recommended Posts

Hej alla gamers!

 
 
Jag kommer ta ett break/lägga hatten på hyllan. Jag lämnade APD förra veckan pga jag tappade lusten och sen har jag börjat köra cs och försöka satsa. Jag känner att fraktionsledare och andra högt uppsatta i fraktioner inte riktigt gör sitt jobb. Inte i APD då jag försökte gå med i UFA. APD gör ett kanon jobb! Sen har jag tappat lusten på arma overall. Kommer säkert in nån gång ibland och vevar lite. Vill tacka alla. Bachne, Kafarov, Almkvist, Anden, Imaloya, Kepler, Strand. Er skulle jag vilja tacka extra. (Dom som vet dom vet)
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, treos said:

+1 klagar på UFA's fraktionsledare för att du inte kvalificerar in dig där...

Haha vet hela historien innan du kommenterar. Jag klagar och? Jag har argument och sist jag läste reglerna får man ge kritik så länge kan backa upp sin sida? Jag klagar på hur fraktionsledaren beter sig. Jag har försökt tagit kontakt med Afriel och Darwin utan några vidare svar. T.ex Darwin slutade svara. Afriel stängde ner chatten. Tycker du det är bra beetende från fraktionsledaren o Adminansvarig över fraktionen? @Afriel o @Darwin får gärna skriva till mig när dom kan prata.

Edited by Tintin
Link to comment
Share on other sites

On 2017-01-30 at 7:48 PM, Tintin said:

Haha vet hela historien innan du kommenterar. Jag klagar och? Jag har argument och sist jag läste reglerna får man ge kritik så länge kan backa upp sin sida? Jag klagar på hur fraktionsledaren beter sig. Jag har försökt tagit kontakt med Afriel och Darwin utan några vidare svar. T.ex Darwin slutade svara. Afriel stängde ner chatten. Tycker du det är bra beetende från fraktionsledaren o Adminansvarig över fraktionen? @Afriel o @Darwin får gärna skriva till mig när dom kan prata.

Eftersom du öppet callar ut mig mig här så kan vi prata här istället, jag förstår inte vad som är så svårt att förstå tintin, jag har skrivit till dig flera gånger att jag inte har något emot dig och att jag bara tycker att du inte platsar i UFA just nu, så säger jag till många som söker. Jag har sagt detta till dig kanske 3 gånger eller så, och verkligen försökt förklara att det inte är något personligt även fast jag inte behöver. Varför kan inte folk bara ta ett nej? jag kan inte ta in halva servern på en test-vecka punkt slut. Jag har dragit ner på hur stränga rebellerna är på att ta in folk för att fler ska få testa, vi har kört rebel för a day för att ge alla en ärlig chans. Sure du kan sitta och skriva om hur jag är en dåligt fraktionsledare, men utan kritik om hur jag kan göra det bättre är det bara gnäll, men jag kan försöka reinacta hur det skulle gå till, here we go: Så varför är jag en dålig fraktionsledare tintin? ''För att du inte tar in mig och för att du inte förklarar GRUNDLIGT varför du inte vill ta in mig'', detta är ungefär det du har att komma med och jag kan svara direkt: Det finns flera andra jag inte tar in, MÅNGA andra, och alla kan ta ett nej för att dom förstår att ett nej är ett nej och att tjata tar dig ingen vart. Och jag behöver inte och orkar inte skriva en grundlig roman till varför jag inte vill ta in dig, och jag har försökt svara när du skrivit, men jag har sagt mitt svar flera gånger till dig men du fortsätter att gnälla på mig. Jag försöker vara en jävligt flexibel och neutral fraktionsledare, jag försöker deala med shitstorms nästan varje dag som riktas mot oss, jag hjälper till som support och drar min vikt för att hjälpa communityt, mitt mål är inte att vara jävlig mot dig tintin, jag sa bara att du inte platsade just nu, och det får du ta, precis som de andra jag nekat. I rest my case.

Och om du lämnar så är det tråkigt men du får ha det bra dit du väljer att gå, somsagt, har inget emot dig även fast du tror det, och det har jag sagt, om du fortfarande tror det så fine, men jag orkar inte försöka sitta och övertala folk.

 

//Darwin

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.