Jump to content
CvGaming

[A.P.D] Montage Pt, 3 M. Bashar


Joel
 Share

Recommended Posts

8 hours ago, Strumpan said:

Betalat 1% för att ställa upp? Mycket klipp på dom :)

Du är duktig bullen! 

Jaa liksom när APD behöver Hunter för att ta 5 pers med rooks sen tar 5 poliser att döda 1 person medhjälp av mohawks host host.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Thorwald said:

Jaa liksom när APD behöver Hunter för att ta 5 pers med rooks sen tar 5 poliser att döda 1 person medhjälp av mohawks host host.

Alldeles korrekt! För att ha skydd från 360 grader och ens enda uppgift är att hålla en stege har alltid varit svårt :)

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Thorwald said:

Jaa liksom när APD behöver Hunter för att ta 5 pers med rooks sen tar 5 poliser att döda 1 person medhjälp av mohawks host host.

Tänker jag fel eller ska man inte försöka överleva? Skydda sitt liv? Eller man ska skita i vilket och komma tillbaka med en rook och inget annat när man slåss mot polisen? Sen när ni sitter och baitar polisen 90% av tiden gör att vi tröttnar lite och slår till hårdare mot er

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Strumpan said:

Tänker jag fel eller ska man inte försöka överleva? Skydda sitt liv? Eller man ska skita i vilket och komma tillbaka med en rook och inget annat när man slåss mot polisen? Sen när ni sitter och baitar polisen 90% av tiden gör att vi tröttnar lite och slår till hårdare mot er

Vi i 1% går alltid för att RP i första hand för det tycker vi är så roligt sedan så mitt argument var att ni BEHÖVER hunter / GH för att kunna rå på oss så länge ni inte är betydligt många mer än oss och ligger på Castle och snipar ;)@Bartowski

Edited by Thorwald
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.