Jump to content
CvGaming

Banrequest [N] F. Dominic 20170211 15:15


Harry
 Share

Recommended Posts

Skriver banrequesten tillsammans med Yngve, jag var närvarande och delaktig i situationen, regelbrottet påverkade både mig och Yngve negativt i fighten. 
 

Bevis: http://plays.tv/video/589f1ba4c5b6727979/jaha-dom-t-nkte-s-?from=user

        Name: [TRS[ Yngve

        Offender-Name: [N] F. Dominic

        Date: 20170211 ca 15:15

        Which rule(s) were broken: Exploiting -  Abusing bugs or game mechanics for gain.

        Additional information:  Caden aka Dominic exploitar för att komma bakom och på sätt få ett orättvist övertag på fighten. Vi försökte lösa det efter och gav flertal alternativ, Caden önskade ta det till forumet, anledningen till att vi lägger upp en banrequest. 

Edited by Harry
Link to comment
Share on other sites

Beviset visar att Caden genom användandet av Exploatering kommer till ställen man inte ska kunna komma till, om du (caden) anser att du kom dit på "legit väg" får ni uppvisa bevis på det.

 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Harry said:

Beviset visar att Caden genom användandet av Exploatering kommer till ställen man inte ska kunna komma till, om du (caden) anser att du kom dit på "legit väg" får ni uppvisa bevis på det.

 

Ja visst, ena sekunden är det ingen där och andra sekunden poppar Caden fram. Men, videon visar inte HUR Caden kom dit, alltså finns det inget bevis på att han har gjort fel. Och som jag redan har förklarat för dig Harry, både IRL och på steam, han hoppade från balkongen ner till sandsäcken och sköt därifrån, vilket man får göra. Lägg upp en video där man faktiskt ser bevis på att Caden har gjort fel, otherwise, glöm och gå vidare. 

Edited by Miss H
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, MeTarN said:

fast nu sköt inte han ifrån sandsäcken heller vad jag ser? och plus är det inte sandsäcken vi tror att han hoppar över utan muren som är där bak.

jomen hanna då kan du ju skicka film på när han gör de isåfall 

Tror och tror, lägger ni upp en banreq ska det finns bevis att han gör fel. PÅ eran video syns det inte att han hoppar över nånting. Vi behöver inte lägga upp nånting förrens ni visar att han hoppar över muren och faktiskt bryter en regel.

Edited by Miss H
Link to comment
Share on other sites

Ban & Reporting section
Before you comment on a ban request/appeal, read these rules.
4. Try and keep your comments short, informative and avoid using strong language.

 

Sluta posta  onödiga kommentarer. Som jag sagt högre upp, vår video bevisar att han på något sätt exploitar game mechanics för att få en fördel, hur han gör det är mindre viktigt, det är ATT han gör det, något vårt bevis tydligt visar. 

Edited by Harry
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Harry said:
Ban & Reporting section
Before you comment on a ban request/appeal, read these rules.
4. Try and keep your comments short, informative and avoid using strong language.

 

Sluta posta  onödiga kommentarer. Som jag sagt högre upp, vår video bevisar att han på något sätt exploitar game mechanics för att få en fördel, hur han gör det är mindre viktigt, det är ATT han gör det, något vårt bevis tydligt visar. 

Erat bevis visar att Caden lyckas komma till en vinkel där han kan döda Yngve, vilket ni tycker är "game exploit". Man kan hoppa från balkongen ner till sandbagsen sen ner till marken där Yngve stod. Hur han kom dit spelar visst roll, han gjorde det legit och eran video visar inte motsatsen. Kom med en bättre video där man kan se tydligt att Caden bryter mot regeln. 

Link to comment
Share on other sites

Det är upp till den som lägger en ban-req att bevisa att spelaren gör ett fel. Jag kan till exempel inte lägga upp en ban-req på "Goatis" när han står på en sten och sedan hävda att han har TP:at hit och TVINGA han att visa bevis på att han inte gjort det.

Jag som ska bedöma videon har ingen aning om huruvida han hoppas över Sandbags, buggat sig genom fönstret, Tp:at eller hoppat ifrån taket. Därför kan jag inte banna han heller för det finns inget tillvägagångssätt på videon.

Gör om, gör rätt! Tack för mig.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.