Jump to content
CvGaming

[Ban Request] MaxeN


Barre
 Share

Recommended Posts

         Request Information

        Name: [1%] Barre

        Offender-Name: [TSAR] MaxeN

        Date: 2017-02-11 - <20:00-20:15> 

        Which rule(s) were broken: Lack Of RP

        Additional information: Vi i 1% såg TSAR komma i en quilin i Rodopoli och tog beslutet att engagea dom. När Obbe springer fram och engagear(hörs i både ts och ingame från min POV) så är MaxeN i sin inventory och lägger sitt vapen i TS samtidigt som obbe engagear, sedan åker kikaren fram och då trycker han fram sin buss meny och åker vidare.

Vi pratade med dem i ts och bemöts av delvis dålig attityd och när vi frågar dem om dom har video så får man svaret "det kan hända" och att vi bara får se den OM vi lägger ban req, senare så sitter snorx och släger ur sig allmänt onödiga ord i ts om att vi inte ska få ett skit osv... Alltså att dem inte vill diskutera alls.

Jag har video på HELA ts konversationen om någon Mod/Admin vill ta del av detta. 

Har admin några fler frågor till mig så är det bara att fråga på!

Då vi inte fick tagg på MaxeN på själva videon så har vi ett screenshot här där han säger att det var han: https://gyazo.com/a9edf73470c6df99c393027719c2cc20

Bevis på händelsen: 

 

Link to comment
Share on other sites

Jag har ingen req då mitt shadowplay inte funkar för tillfället så har tyvärr ingen video från mitt perspektiv. Men jag la av mitt vapen i väskan och tröck direkt på bussen och när jag är i kartan hör jag att ni börjar skrika och precis då tröck jag på kavala... Det handlade om nån millesekund från att jag hörde er skrika och jag tröck på kavala det kan alla som var ts intyga... Har somsagt ingen req så admin får väl avgöra men jag förstår inte riktigt vad ni vill få ut av det? Sen är det ju så tydligt att jag är påväg att ta bussen så vrf ens engagea då?...

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, maxboxz said:

Jag har ingen req då mitt shadowplay inte funkar för tillfället så har tyvärr ingen video från mitt perspektiv. Men jag la av mitt vapen i väskan och tröck direkt på bussen och när jag är i kartan hör jag att ni börjar skrika och precis då tröck jag på kavala... Det handlade om nån millesekund från att jag hörde er skrika och jag tröck på kavala det kan alla som var ts intyga... Har somsagt ingen req så admin får väl avgöra men jag förstår inte riktigt vad ni vill få ut av det? Sen är det ju så tydligt att jag är påväg att ta bussen så vrf ens engagea då?...

Vi anser att du har gjort detta fel endast för att du ska få behålla ditt vapen, som jag sa i ts så vill vi ha dina grejer eller så kunde du bara komma  tillbaka och sätta upp händerna på huvudet...

Sedan en fråga på sidan, om vi tar oss tiden att ge er en chans att diskutera er POV i TS varför svarar du då drygt?  "Det får ni väl se om ni lägger ban req"  istället för att faktiskt ta det då. Så kom ihåg att DU ville att vi skulle lägga ban req, inte vi.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.