Jump to content
CvGaming

Ban Request Miss H


L.Wang
 Share

Recommended Posts

      Name: *Your in-game name* Walleeey

        Offender-Name: *Offender's in-game name* Miss H

        Date: 2017-02-12 - <Time it happened> Runt 20:40 vet inte exakt när det hände

        Which rule(s) were broken: rdm

        Additional information:  https://www.youtube.com/watch?v=Mq7aPySzJ5Q Fråga vad man köpte mat slutar med att jag blir skjuten... Dem skulle refunda mig men har inte hänt och nu är tiden 21:25 så lägger ban req ist. Notera har inte fått refund.

Link to comment
Share on other sites

Jag bad om ursäkt, det lät som om du sa "This is B surrender or die", kollade min rec och såg att jag hade fel. Jag har erbjudit refound men du väljer att tacka nej. Jag har även skrivit till dig på teamspeak ett flertal gånger.

Edited by Miss H
Link to comment
Share on other sites

Just now, Dukemeister said:

Du var tvungen att ha video på mig gear också som du inte nämner

Det var inte jag som bad om video, jag frågade snällt i side hur mycket du skulle ha för gearet men du svarade ej, jag tog det till teamspeak istället men du tackade nej.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Dukemeister said:

Skickade också ett fler tal gyazos på min gear men efter det fick jag inte något svar när jag tålamodigt väntat i 20min för ett svar

Yes, jag skrev att du skulle vänta då jag var mitt uppe i en shitstorm med APD. Sedan skrev jag till dig och erbjöd refound för ditt gear men du tackade fortfarande nej. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.