Jump to content
CvGaming

N rdmar


lisstrand
 Share

Recommended Posts

 

Name:  [Y.R.N] sibban aergaming Dimitri boni

        Offender-Name: [N] Dompan

        Date: 2017 -02-13 (17:45)

        Which rule(s) were broken: RDM

        Additional information: Explain in detail what happened.    [N] rdmar videon är under kolla den vid 2:55 till slutet

 

 

 

 

här är videon hoppa till 2:55

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Miss H said:

Sjunde gången gilt, du är urtabbad så det är klart att du inte hör. Fixa fram video från en av dina kompisars perspektiv istället.

Ja det var han men, han kunde fortfarande springa runt i typ ca 20 sek innan han ens dödade

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Miss H said:

Sjunde gången gilt, du är urtabbad så det är klart att du inte hör. Fixa fram video från en av dina kompisars perspektiv istället.

ända anledningen är att han stod still  för att han skulle höja ljudet, som du hör så hör du bil motorn svagt innan och så poff så bllir det högt

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Yachty said:

Ja det var han men, han kunde fortfarande springa runt i typ ca 20 sek innan han ens dödade

Haha lol. Videon är helt meningslös då han är urtabbad. Som jag sa tidigare, fixa fram en annan video som visar att ni inte hörde engagen. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Miss H said:

Sjunde gången gilt, du är urtabbad så det är klart att du inte hör. Fixa fram video från en av dina kompisars perspektiv istället.

Fixa fram videon  med erat perspektiv istället! hade ni engagat hade ni sagt det fler gånger om det är så att jag "va uttabbad" jag höjde volymen på arma, man kan höra arma i bakrunden när jag tabbar ut dessutom eftersom jag spelar i borderless windowed mode, pga streaming...

Link to comment
Share on other sites

http://plays.tv/video/58a1f285c41f89209c/123123123123123123123123123 Så här såg de ut för mig, sen vill jag oxå tillägga att när vi snackade med er i ts och ni eventuellt skulle få refound om ni kunde skicka video som visar att jag rdmar. Men ni satt helt tysta och sen hoppade ni iväg en efter en, och ni började skjuta på oss efter vi hade pratat med er. Sen har jag spelat på denna server i 2000h+ så varför skulle jag få en adrenalin kick och skjuta ner två stycken. Tack för mig :)

9 hours ago, Yachty said:

fortfarande springa runt i typ ca 20 sek innan han ens dödade

Vi gav han tid och inte började skjuta direkt för då hade de vart en rdm... 

Link to comment
Share on other sites

Ni är urtabbade också gnäller ni på RDM, den lilla detaljen som ni dock inte nämner i denna ban req är att ni tog fighten och började skjuta emot oss. RDM ger inte kos. Jag har bevis på när de skjuter på oss om admin vill ha!

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, DompaN said:

http://plays.tv/video/58a1f285c41f89209c/123123123123123123123123123 Så här såg de ut för mig, sen vill jag oxå tillägga att när vi snackade med er i ts och ni eventuellt skulle få refound om ni kunde skicka video som visar att jag rdmar. Men ni satt helt tysta och sen hoppade ni iväg en efter en, och ni började skjuta på oss efter vi hade pratat med er. Sen har jag spelat på denna server i 2000h+ så varför skulle jag få en adrenalin kick och skjuta ner två stycken. Tack för mig :)

Vi gav han tid och inte började skjuta direkt för då hade de vart en rdm... 

hade ni gett mig tid så hade ni sagt fler gånger än en!

Link to comment
Share on other sites

du säger desutom "jag vet inte om mhan ger upp" då ska man nog kanske säga surrender or die igen! maqn kan inte bara abnta att alla hör när man står gömd sådär! enligt mig så är det här RDM och KOS enligt din video med Dompan

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, AerGaming said:

du säger desutom "jag vet inte om mhan ger upp" då ska man nog kanske säga surrender or die igen! maqn kan inte bara abnta att alla hör när man står gömd sådär! enligt mig så är det här RDM och KOS enligt din video med Dompan

Nu var de så att Hampus (Therese Johaug) engageade och såg inte om ni gavupp eller sprang och gömde er. Ni stog där och dimitri sprang runt då dödade jag er. De gör inte saken bättre av att spamma med posts så låt bara en admin/mod svara på detta.

Link to comment
Share on other sites

om han hade sspelat via reglerna så hade han inte äns sprungit iväg efter att han skjutit ner vårat team för mig så hoppar han bara fram skjuter sen springer iväg, att han sitter 25 meter utanför min voice radie är hans fel inte mitt!

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Bartowski said:

vad har det med någonting att göra? sicken man

om hon inte är gammal nog för att vara väl utvecklad för att kunna hålla ett moget och lögn fritt samtal, så känns det meningslöst att ens försöka prata med henne, och efter som jag är osäker gör  jag ett påstående att jag tror, för att bakvänd psykologi få ett svar om honn, i själva verket är så pass ung, att hon är för omogen för att hålla dettta samtal!

Link to comment
Share on other sites

<iframe width="480" height="269" src="http://plays.tv/embed/58a1f285c41f89209c?_t=eyJ0eXBlIjoiZnJvbSIsImxvZ2luX2lkIjoiZTdhZWUyMTQ0Nzg0ZDg3OThhNmMwNzE3MzVmZDlkNzMiLCJjb2hvcnRfaWQiOiI2NjE5ZTNmZGFlNmM1NmJmNTlkZTUwOTM4MmFkZjIyNSIsImxpbmtfaWQiOiJzaGFyZV9tZW51IiwiZXZlbnRfaWQiOiIiLCJnYW1lX2lkIjoiOTUwMGU1NzZlZjQ0MmNmMjY1YzBiOWE1ODExNmM5Y2IiLCJmZWVkX3R5cGUiOiJyZXBsYXkiLCJmZWVkX2lkIjoiNThhMWYyODVjNDFmODkyMDljIiwibG9jYXRpb24iOiJSZXBsYXlWaWRlb09iamVjdENvbnRyb2xsZXIucmVsYXRlZC5WT1BGZWVkTW9kLmlmcmFtZSIsImNsaWNrZWRfdHlwZSI6InNoYXJlX2VtYmVkIiwiY2xpY2tlZF9pZCI6ImVtYmVkX3ZpZGVvIn0%3D" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

http://plays.tv/s/L96tHccui_Sd

btw i din video här Dompan så ser man att du inte äns klickar på voice eftersom det inte kommer upp i vänstra hörnet! så det du sa va bara för digsjälv eller i ts för din clan, inte för ingame!

Edited by AerGaming
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, AerGaming said:

<iframe width="480" height="269" src="http://plays.tv/embed/58a1f285c41f89209c?_t=eyJ0eXBlIjoiZnJvbSIsImxvZ2luX2lkIjoiZTdhZWUyMTQ0Nzg0ZDg3OThhNmMwNzE3MzVmZDlkNzMiLCJjb2hvcnRfaWQiOiI2NjE5ZTNmZGFlNmM1NmJmNTlkZTUwOTM4MmFkZjIyNSIsImxpbmtfaWQiOiJzaGFyZV9tZW51IiwiZXZlbnRfaWQiOiIiLCJnYW1lX2lkIjoiOTUwMGU1NzZlZjQ0MmNmMjY1YzBiOWE1ODExNmM5Y2IiLCJmZWVkX3R5cGUiOiJyZXBsYXkiLCJmZWVkX2lkIjoiNThhMWYyODVjNDFmODkyMDljIiwibG9jYXRpb24iOiJSZXBsYXlWaWRlb09iamVjdENvbnRyb2xsZXIucmVsYXRlZC5WT1BGZWVkTW9kLmlmcmFtZSIsImNsaWNrZWRfdHlwZSI6InNoYXJlX2VtYmVkIiwiY2xpY2tlZF9pZCI6ImVtYmVkX3ZpZGVvIn0%3D" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

http://plays.tv/s/L96tHccui_Sd

btw i din video här Dompan så ser man att du inte äns klickar på voice eftersom det inte kommer upp i vänstra hörnet! så det du sa va bara för digsjälv eller i ts för din clan, inte för ingame!

Fast man hör ju att det kommer dubbla ljud.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.